27 czerwca 2011

Just to let you know

Jak dobrze, że już wakacje , w końcu mam czas na odpoczynek, planowanie wyjazdów , gotowanie, szycie i nadrabianie zaległości, które nazbierały się przez cały rok !
Mam nadzieję, że uda mi się w miarę regularnie dodawać posty przez ten czas, chociaż nie jestem tego pewna , bo na czas wakacji nie mam fotografa , no ale jakoś dam radę :)

Czego jestem pewna, to to że będę prowadzić bloga ( a właściwie dwa ) o mojej drugiej wielkiej pasji- gotowaniu. Na jednym będę umieszczać moje propozycje śniadań, a na drugim poczynania kulinarne- wypieki, dania główne, desery itp. Powinnam to zrobić właściwie już dawno, ale postanowiłam z tym poczekać do remontu kuchni, który niedawno mi się skończył :)

Także póki co zapraszam na breakfast-everyday [jakby nie działało hiperłącze to : www.breakfast-everyday.blogspot.com] :)

A co do stroju, to chyba póki co niczym nie zaskoczyłam, raczej moje tradycyjne połączenie Wszystkie elementy oprócz bluzki pojawiły się już kiedyś .

Zostawiam Was z tą notką życząc duuużo odpoczynku i relaksu w nadchodzących dwóch miesiącach ! :*







zdj. Monka
spódnica, pasek, torebka
- vintage, second hand | bluzka- Top Secret% | baletki- CCC% | pierścionek- Accesorize ( Ldn)

16 komentarzy:

  1. fajny zestaw, chociaż mnie brakuje chociaż odrobinki obcasa. Lubię drugie zdjęcie- taaaakie radosne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bluzka z ponadczasowym motywem :)
    mnie balerinki nie przeszkadzają, w końcu wygoda też się liczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka:)
    cały zestaw swietny, chociaz ładniej by wyglądał z czerwonymi szpilkami : )

    http://jeilliebean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna bluzka! :))

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka, zakochana jestem w pierścionku <3

    OdpowiedzUsuń
  6. aj, wyglądasz tak promiennie i słodko :)) aż chce się lata i takich pozytywnych ludzi wokół!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się! Prosto i z klasą:) Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebeczka lepiej wygląda bez pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widac ze lubisz jesc ;) ubierz wyzsze butki bo w balerinkach naprawde zle wygladaja Twoje nogi ,takie potezne sie robia

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Karolina,

    Nice blog. We love it.
    We’ve been taking note of your style and we've come to be wonderfully addicted to it.
    We'd like to invite you as our 1st group of fashionista to join WhatIWear in a conquest to inspire the world,changing one wardrobe at a time.

    Click HERE to become a member - www.whatiwear.com
    Or check our blog at blog.whatiwear.com

    --
    Here are some members who have already joined us.
    Anastasia Siantar - brownplatform.com
    Andree Judd - avantgardien.tumblr.com
    Willabell Ong - paledivision.blogspot.com
    Marie Hamm - themavenpost.blogpost.com
    Paris & London - themadtwins.blogspot.com
    Alyssa Lau - theordinarypeoples.blogspot.com
    Nadine Drexler - whengreengrasswasyellowonpictures.com
    White Lace - whitelace.ro
    Becka Häggblom - sunshineinnorth.blogspot.com
    Michalina Z - stook-pook.blogspot.com
    Jessica C - westmountfashionista.com
    Claradevi Handriatmadja - luce-dale.com

    OdpowiedzUsuń