03 maja 2011

Think pink



Mam nadzieję, że weekend majowy mija Wam miło i przyjemnie, bo mi tak.

Dzisiejsza 'jesienna' pogoda zupełnie na mnie nie oddziałowuje. Wręcz przeciwnie- mam dziś dużo energii, czuję przypływ inspiracji, a świadomość czwartkowego wyjazdu do Łodzi napawa mnie szczęściem i optymizmem. Nie mogę się po prostu doczekać !
Tymczasem, zostawiam Was z nową porcją zdjęć.
Moja ulubiona marynarka, którą upolowałam na początku grudnia w second handzie, a która leżała 3 miesiące , czekając aż zaniosę ją do pralni idealnie się spisała . Tamten dzień był słoneczny i ciepły i aż wierzyć się nie chce, że na początku maja zaskoczył nas śnieg !

+Zapraszam wszystkich na moje konto na Flickr KLIK,
gdzie zamieściłam wszystkie zdjęcia plus przepisy. Teraz będę updatować na bieżąco , więc praktycznie codziennie pojawi się coś nowego.

+ LUBLIN STREET STYLE




zdj. Monka



marynarka, body- vintage, SH | torebka- Next outlet | spodnie- F&F% | baletki- CCC |

34 komentarze:

  1. prosto i fajnie, ładnie Ci w tym różu

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dobrze, że za moim oknem tylko deszcz!:) marynarka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna marynarka pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo odbrze ci w tym odcieniu różu. Zazdroszczę marynarki.

    xx
    http://modowymaniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna marynarka! idealnie skomponowana z resztą stroju :)
    pięknie wyglądasz!!!

    Elzetha

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham taki odcień różu! :')
    pasuje Ci strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony zestaw, jedyne co bym zmieniła to buty. Jak już wcześniej mówiłam marynarka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna marynara, pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo, że zmieniłaś nieco styl, który mnie tu przyciągnął (porównując do początków Twojego bloga) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wstawiłaś tego fajnego zdjęcia, na którym widać że body to body i linki zarówno do flickra jak i LSS otwierają się jako error 404, oj koti koti. ale butów tutaj innych sobie nie wyobrażam, nawet jak wtedy fociłyśmy, to pomyślałam, że bardzo pasują, mimo że nie lubię balerinek :d

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw :) kolory świetne !


    zapraszam do mnie:
    www.made-vogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 razy edytowałam posta, mam nadzieję, że wszystko już gra :D

    OdpowiedzUsuń
  13. drugie zdjęcie jest świetne:) i marynarka też:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudnie, a na drugim zdjeciu przypominasz mi moją ulubienicę LIv Tyler;D
    odwiedzam Twojego flickra( dzięki za dodania jako kontakt:*) i bardzo się cieszę, że znów powróciłaś do blogowania
    ściskam
    Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka Ty jesteś ładna. Zawsze jak tu zaglądam, to to co masz na sobie jest jakoś "na drugim planie", pierwsze co mnie urzeka to Twoja twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie widuję Cię na co dzień, ale obserwując bacznie Twojego bloga i stylizacje doszłam do wniosku, że ujęłaś ze swojej garderoby trochę kwiatów i Twój styl jakby dojrzał :) chociaż podoba mi się i w jednej i w drugiej odsłonie. Ale jak napisałam wyżej to może jakies mylne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana! Nie mogę oderwać oczu od Twojej marynarki. Jest cudowna- i krój i kolor. Look idealny ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna marynarka! ;D Ładnie Ci w niej bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. marynarka ma cudny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna marynarka! piękne zdjęcia! cała stylizacja super, tylko zmieniłbym kolor okularów na albo czarne albo białe ;) reszta - świetna.

    PS Zapraszamy na nowego, dwujęzycznego bloga-miniportal o modzie!

    http://onthecorner.eu/

    Otwarcie już w Piatek 13...

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno kupowałaś ta torebkę? Można wiedzieć ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebkę kupiłam jakieś 1.5 miesiąca temu, kosztowała 25zł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cuuuuudny żakiet, naprawdę genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna marynarka no i bardzo ładne zdjęcia. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. swioetny zestaw, nic tylko pozazdroscic upolowania tak fajnej marynarki w sh :) wyglada jak zarowe, jak nie fajniej.

    http://shavil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Acchh, jesteś boska! Podobnie jak Twoje outfity, no i oczywiście marynarka <3. Pięknie Ci w niej, nie przeczę, ale gdybyś zapragnęła sprzedać, błagam Cię, poinformuj mnie: zakupoholiczka12@wp.pl ;]
    Uwielbiam Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń