22 maja 2011

Ostatni dzień - niedziela.

Ostatnie chwile w Łodzi zostały przez nas w pełni wykorzystane .
Łódzka filmówka, Fotofestiwal , słodki lunch w Portierni, wystawa YFPN , pokaz Maldorora ( OFF) i wisienka na torcie, czyli pokaz Bereniki Czarnoty .


Dziewczęco i lekko, czyli tak jak lubię najbardziej :)





Kawa z syropem migdałowym + słodki donught- wybór Monki


Moje słodkości- kawa z syropem cynamonowym ze czekoladową francuską drożdżówką :)

Ostatnie chwile pod Halą Expo :(

Co do 'kolorów' moich butów:
Przymierzając na zmianę raz czarne raz białe, doznałam oświecenia- wezmę jeden taki, drugi taki. Nie wiem jak Wy uważacie, ale dla mnie to był strzał w dziesiątkę, no bo: czarne za ciemne , białe za jasne, a razem , te dwa skrajne kolory idealnie się ze sobą kombinują .
Poza tym , dopiero teraz do mnie doszło, ile za jakie pieniądze udało mi się kupić rzeczy, które miałam wtedy na sobie, czyli

kurtka
- sh, vintage- 3zł
spódnica- sh, vintage+moje przeróbki- 3zl
pasek, torebka- sh, vintage , 1zł
rajstopy- sh, nowe , 50gr
bluzka z koronką- KappAhl, 2ozł
baletki- CCC, 28zł

Lubelskie lumpeksy rulez<3

ZAPRASZAM NA MOJEGO FLICKRA, NA BIEŻĄCO POJAWIAJĄ SIĘ NOWE PRZEPISY :)

KLIK


12 komentarzy:

  1. Mogłabyś napisać, do jakich chodzisz lumpeksów? Jestem z Lublina ale nie bardzo się znam, byłam tylko w kilku i nie bardzo przypadły mi do gustu :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabryki Łódzkie mają niesamowity klimat. Mnie najbardziej przypadły do gustu pokazy offowe i wystawa młodych fotografów.

    pozdrawiam ;))
    http://modowymaniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Set jak dla mnie rewelacyjny do momentów butów. Jakoś nie jestem zwolenniczką takiego miksu. Ale, gratuluję pomysłu;)

    Ceny sh, no..przyjemne, przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to byl dobry pomysl z tymi butami, kocham Cie za to! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaa, zawsze chciałam mieć dwa buty do pary w różnych kolorach! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie! Bluzka jest cudowna, a pomysl z butami super!

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w Twojej bluzce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy---> Moje ulubione to ten na Wileńskiej na targu pod schodami, w Bierdonce na Jana Sawy i na Wieniawskiej( ale nie ten w Biedronce, tylko obok) oraz LOGO na Kraśnickich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cały zestaw - świetny, moją faworytką jest zdecydowanie spódnica z tym cienkim paseczkiem <3 no i pomysł z butami też mi się bardzo podoba! dodaje bardzo fajnego "dowcipu" całości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz idealnie, podoba mi się absolutnie każdy element. KAŻDY, od stóp do głów.Wysyłam mamę po te buty do CCC,oba kolory :) Nie będę ich nosić nie do pary, ale są idealne w swej prostocie.

    OdpowiedzUsuń