16 kwietnia 2011

Vintage cobalt


Spodenki pojawiły się już w TYM poście, jednak teraz zestawiłam je odpowiednio do wiosennej pogody . Bluzki kobaltowej szukałam dosyć długo, aż tu któregoś dnia wpadła mi w ręce w Stradivariusie .
Na połączenie tych dwóch elementów ze sobą wpadłam 5 minut przed wyjściem z domu , kiedy przypomniałam sobie o jej istnieniu i okazało się , że idealnie komponuje się z resztą.
Torebka to mój skarb z londyńskiego Boot Sale! Ach , ile ja bym dała żeby odwiedzać takie jarmarki co sobotę i znajdywać takie rzeczy ! Torebka jest oczywiście vintage , i uwaga, kosztowała mnie zawrotną sumę 50 p !



These shorts have already appeared in this post, however , now I've combined them appropriately to spring weather. I've aimed at buying cobalt shirt for a very long time and managed to find it accidentally in Stradivarius.
I mixed these two items very spontaneously, when while preparing I reminded of its existence and it turned out that it had fitted perfectly.
The bag comes from the London Boot Sale. I wish I visited such places every Saturday and found such treasures , because this beauty cost 50 p .
Have a nice Sunday!

Jak się Wam podoba pomysł z przepisami ? Jakie przepisy chcielibyście żebym publikowała? Proszę bardzo o opinie :)

+ Zachęcam do obserwowania bloga LUBLIN STREET STYLE, dziś po południu pojawi się nowa notka !

Miłej niedzieli !



Tamten dzień był tak słoneczny, że nawet nie zauważyłam kiedy wyskoczyły mi piegi ! Nie wyobrażacie sobie mojej radości i zdziwienia kiedy przeglądając się w lusterku to 'odkryłam'!


zdj. Monka

bluzka
- Stravidarius | spodenki- vintage + DIY | torebka, pasek- vintage, Carboot market in London | pierścionek- Accesories

25 komentarzy:

  1. torebka jest przepiękna!
    po prostu cudo ;)

    + dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! spodenki są świetne, cały zestaw bardzo mi się podoba !

    pozdrawiam i zapraszam też do mnie:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodenki vintage są śliczne ;) bardzo podoba mi się cały zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wygladasz :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygladasz:) kolczyki ładnie dopasowane do bluzki :D pierścionek jest świetny!

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tych spodenkach.
    Uwielbiam też piegi!

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i 3 zdjęcia- moje ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przepisy- baaaaaardzo na TAK! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne spodenki.Gdzie było to boot sale dokładnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szorty są cudowne!
    bardzo atrakcyjnie zestawienie z górą!
    zestaw pozytywny, kolorowy, wiosenny :)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh to są spodenki - piękne!
    PS. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny zestaw, wyglądasz zjawiskowo!!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny ten pierścionek! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mogłabys podać swoje wymiary ? tzn. talia, biodra itp., bo masz świetną figurę i aż mnie ciekawość zżera! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. spodenki mnie omamiły, są obłędne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłabym mówić och i ach bez końca! Iście zajwiskowe spodenki i jeszcze w zestawieniu z tą niebieską bluzką...rewelacja, zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy --> w talii mam ok. 70-72 cm, biodra ok. 92 cm ;)

    OdpowiedzUsuń