29 kwietnia 2011

I'm going to Fashion Weeek !

Sama nie mogę w to jeszcze wszystko uwierzyć, ale tak , stało się -wygrałam wejściówkę na Łódź Fashion Week! Wysyłając zgłoszenie konkursowe nie miałam pojęcia, że mi się uda cokolwiek osiągnąć, a myśl o podwójnym VIP Pass'ie nie przeszła mi nawet przez myśl ! Obdzwoniłam chyba wszystkie możliwe miejsca żeby upewnić się, że to nie żart i nie jest na szczęście :)
Teraz nie zostaje nic innego jak zorganizować dojazd , nocleg i wszystko idealnie rozplanować .

Udanego weekendu i do usłyszenia !


12 komentarzy:

  1. No to czekamy na relacje :)!

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. BRAWO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, mojego zgłoszenia nie przyjęli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Mi też się udało zdobyć wejście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome!


    http://oppositelipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor marynarki. Idealnie zestawiony z całą resztą.
    Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga ;) Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń