08 kwietnia 2011

Getting older

W dniu urodzin zawsze nachodzą mnie głębsze refleksję i przed oczyma mam migawki momentów, które z różnych powodów pozostały w mojej pamięci... Mam nadzieję, że ten 'rok' będzie inny niż poprzedni , lepszy , co nie oznacza oczywiście, że ten był do bani :)

W takim razie, Happy Birthday to me :D

A tymczasem ....

....zdjęcia były robione w zeszłym tygodniu, obecnie na zewnątrz leje i wieje silny wiatr .. Zaczyna się weekend , a pogoda nie zachęca do opuszczania domu... WIOSNO WRACAJ !











zdj. Monka

szorty-F&F% | t-shirt- ZARA, second hand | koszula- GAP, second hand | baletki, torebka- CCC | kapelusz- H&M | pasek- vintage

27 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się koszula i torebka!!!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. kapelusik i dżinsowa koszula są absolutnie świetne! :) t-shirt, w połączeniu z tymi spodenkami i czerwonym ożywiającym paseczkim wygląda naprawdę efektownie! :)
    bardzo ładne zestawienie ;) (tak jak przewidywałam po zapowiedzi )

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zestaw na luzie, ale stylowo.
    spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka jest genialna :)))
    wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najnajnaj.
    Co do zestawu,podoba mi się luz i zabawa z deseniami (oraz kultowy społem w tle!)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na etapie poszukiwania właśnie takiej koszuli!

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno kupiłaś szory ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego naj ;*, świetna koszula i kapelusz!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna torebka :)
    Stu lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno kupiłaś szorty w teskaczu? :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego:)

    świetne spodenki i kapelusz:)

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny secik, torebka jest ciekawym uzupełnieniem kolorystycznym

    OdpowiedzUsuń
  13. W odpowiedzi na pytanie odnośnie szortów- kupiłam je na początku października :)

    OdpowiedzUsuń
  14. So cute, love the tee and that cute pair of shorts! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, planujemy z lubelskimi blogerkami spotkanie w ten weekend- jeśli jesteś chętna, odezwij się do mnie na mejla lub na fejsubuku (zrobiłyśmy 'wydarzenie' i tam na bieżąco planujemy co gdzie i kiedy) :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie myślałaś kiedyś o ścieniowaniu włosów?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mieszkasz na Zana ?

    OdpowiedzUsuń
  18. lawendah --> Jeśli chodzi o włosy, to pomysł ze ścieniowaniem już od dawna chodzi mi po głowie, ale póki co czekam aż mi jeszcze trochę urosną :)

    Anonimowy --> Nie na Zana, ale na LSMie :)

    OdpowiedzUsuń