21 kwietnia 2011

Black Red White

Kolejny zestaw , który 'przerobiłam' na potrzeby pogodowe, bo w wersji letniej paradowałam w nim w Londynie . Bardzo cieszę się, że mam w końcu upragniony tydzień wolnego, w końcu odpocznę, będę mieć więcej czasu dla siebie, dokończę zaległe projekty, upiekę swojego pierwszego mazurka i babkę, wyciągnę z piwnicy zakurzony rower i zrobię porządki w szafie . Wiosna naprawdę motywuje, czyż nie ?








zdjęcia - Monka

bluzka, pasek- Vintage | torebka- Primark | spodnie- F&F% | eko skóra- Orsay


13 komentarzy:

  1. świetna torebka - mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny ten twoj outfit!! szczegolnie bluzka :) dodaje od obs i bede sledzic ! zapraszam do siebie http://patricia-vintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, grochy w takim wydaniu są mistrzowskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny look, taki prosty, ale słodki ^ ^

    one-crime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelkiego rodzaju ubrania w kropki, grochy itd! Super wyglądasz i te czerwone dodatki - strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się bardzo podoba, uwielbiam grochy i czerwone dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna za bluzeczka, i ten kok na glowie jest slodki :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw, rewelacyjnie wyglądasz
    KarlaWorld

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny kropek! nie ma to jak kropki i czerwone elementy - powrót do przeszłości :)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń