30 marca 2011

Sunny late afternoon

Czy nie czujecie się dziwnie wstając rano, zasłaniając oczy od wschodzącego słońca ? Zakładjąc coraz lżejsze ciuchy, zamieniając kozaki na baletki , nie martwiąc się o to ile swetrów nałożyć pod płaszcz , ? Świeże, wiosenne powietrze wypełniające płuca , brak jakichkolwiek oznak śniegu, godzina 19. 00 i i wciąż jasno ?- do mnie wciąż to wszystko dochodzi, tak samo z resztą jak to , że zima trwała 5 miesięcy , które ciągnęły się w nieskończoność.
Zapomnijmy więc o tym i cieszmy się nadchodzącą , a teoretycznie już nawet trwającą , jedną z dwóch najpiękniejszych pór roku!










zdj. Monka

kurtko-parka - Vintage, second hand | plecak- Parfois%(winter sale) | koturny- TW | apaszka- second hand


10 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaa <33 powrociła moja ulubiona blogerka!

    p.s. placak cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. haha yeah, nawet moje kosmiczne buty są :d lubię środkową fotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzieś cię ostatnio na pewno widziałam. zwróciłaś moją uwagę bo bardzo fajnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i love these colors together :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że cię namówiłam na założenie tej parki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nice!

    www.zizibloom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń