22 marca 2011

Changes!



Przyjście wiosny zmotywowało mnie do wrócenia prowadzenia bloga. Wiem, że mówię to po raz drugi albo trzeci, mam nadzieję , że tym razem dotrzymam słowa i nie zawiodę ani Was ani samej siebie :)
Zmieniłam adres bloga , jest trochę krótszy i bardziej adekwatny ;)
Postanowiłam również, że będę urozmaicać moje posty przepisami, bo gotowanie to moja pasja już od kilku lat i będę dzieliła się moimi pomysłami ( których mam naprawdę sporo :)) na pyszne i zdrowe jedzenie.










zdj. P.Mąka

spódnica, pasek, torba-vintage, SH | bluzka- Cropp | broszka- Vintage, Portobello Market (Ldn) | baletki- CCC | okulary- TW% | - F&F% |

20 komentarzy:

  1. spodnica jest VINTAGE i to bardzo!!
    nie wiem jak wygladal twoj ''stary'' blog, ale nowy pachnie wiosna :)

    pozdrawiam

    zaapraszam do siebie
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka i spódniczka bardzo mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja-dziś dopiero znalazłam Twojego bloga i jestem nowym fanem.Dodaje do obserwowanych- Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopy świetnie wyglądają w połączeniu z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. me likely!
    ---------------
    www.chomacki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kotson, ja mówiłam, że jak się nie pojawi tamta fota w płaszczu, to ci więcej zdjęć nie robię i mam zamiar dotrzymać słowa!
    monka
    aha, no i nie musisz mnie aż z nazwiska podpisywać, 'monka' wystarczy :d

    OdpowiedzUsuń
  7. thank you sweetie for your comment!
    i'm so happy that my blog inspiring you.
    take a look at my first giveaway if you want! it ends tonight!
    kiss
    www.zizibloom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. moim skromnym zdaniem tutaj nic do siebie nie pasuje, nie tworzy spójnej całości. to chyba za sprawą kamei albo torby.
    Stała obserwatorka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super!
    Akurat wczoraj komentowałam "starego" bloga, że szkoda, że Cię już nie ma;). A tu BUM!
    Zestaw nieziemski. Oby tak dalej, uwielbiam Cię uwielbiam uwielbiam!
    Pozdrawiam! Julka.

    OdpowiedzUsuń
  10. guess you're right about the food stuff haha
    btw, cute outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysł z przepisami super :)

    dam jeszcze adres do swojego bloga, ha :)
    http://thegoldenhanger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. you look so cute! I love your skirt!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny płaszcz i spódnica

    OdpowiedzUsuń