16 sierpnia 2010

I love London. Part 1 .


Jestem. Wróciłam. Żyję. Powoli dochodzę do siebie. Jeszcze dwa dni temu byłam w prawie ośmiomilionowej metropolii, a dziś - otacza mnie szara lubelska rzeczywistość.
Jak było ? Chyba lepiej być nie mogło. No, może po za takimi drobnymi szczegółami jak problemy z kartą płatniczą, pogoda i rozwalona walizka. Ale to jest niczym w porównaniu do tego jaki ślad został w mojej pamięci. 'Big city life' zdecydowanie do mnie przemawia - dużo ludzi, dużo nowych miejsc, zero czasu na nudę. A do tego 'wolna ręka' i wspaniała osoba u boku.
Przez całe te dwa tygodnie otaczali mnie ludzkie charaktery jakich dotąd nie miałam okazji poznać - wszyscy mili, ciepli, pomocni, uprzejmi, tolerancyjni. Ponadto, z tak wielką różnorodnością nie miałam jeszcze nigdy do czynienia- dopiero teraz do mnie doszło jak bardzo zróżnicowany jest świat.
Mimo, że na kursie byłam najmłodsza osobą w grupie , w niczym mi to nie przeszkadzało.
Cóż, po najwspanialszych dwóch tygodniach mojego życia pozostały jedynie wspomnienia i masa zdjęć , z którymi się z Wami podzielę .

Niedaleko naszego miejsca zamieszkania znajdowało się największe centrum handlowe w Europie, jednak jak dla mnie nic specjalnego.



W drodze ze szkoły do centrum mijałyśmy stadion Chelsea. Spontaniczna decyzja- wysiadamy, robimy kilka fotek.

Harrods i kawałek Hyde Parku.

Zgubienie się w środku osiedla jest idealną okazją do pstryknięcia kilku fotek.



Na dziś to tyle.

13 komentarzy:

  1. naprawdę super wygladasz z tą czerwoną szminką!(:

    Lola

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie pierwsze zdj z chelsea ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta koronkowa bluzka na ostatnich dwóch zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ostatnich dwóch zdjęciach w oczy rzuciły mi się buty.
    Świetne są ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wygladasz w tym zestawie z koronkowym body, wprost idealnie!!! szminka jest super akcentem :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomnialy mi się te dni, kiedy ja tam byłam;) ale mam jedna uwage: wrzucajac zdj zmien ich format na mniejszy albo wybierz inny szablon bo ten cholernie sie rozciaga

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia z piłkarzami genialne :) a Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wyglądasz:)ta koronkowa bluzka bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaa, jak ci zazdroszczę tego Londynu... ;d

    xoxo, Mispromis
    olascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit! < 3

    -------

    Zostałaś wkręcona!

    http://waronclothes.blogspot.com/
    looknij do mnie i zobacz na czym polega zabawa!

    ciao ;);*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie świetnie wygladasz ! Zapraszam do mnie . www.szafarozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a czy dotarłaś na zakupy na notting hill albo bricklane street?

    OdpowiedzUsuń