09 lipca 2010

To whom may it concern

Pomysł z nakręceniem videobloga przypadł Wam do gustu więc zdecydowałam się go nakręcić. Teraz wszystko jest w Waszych rękach! W komentarzach lub na formspringu możecie zadawać mi pytania, poprosić żebym coś wytłumaczyła czy pokazała- innymi słowy- co tylko chcecie . Postanowiłam też nakręcić wersję po angielsku, a chociażby po to żeby zobaczyć 'jak się ma ' mój mówiony angielski ;) Jako że wyjeżdżam w poniedziałek w nocy i nie będzie mnie przez około 10 dni chciałabym umieścić videobloga przed moim wyjazdem, tak więc wytężajcie mózgownice i nie bójcie się mnie spytać o nic :)

W dzisiejszym outficie prawie wszystko ( poza okularami i kapeluszem) jest pochodzenia lumpeksowo-vintage :) Gdyby nie czarne dodatki wyglądałabym jak chodząca flaga Polski :D

I decided to make a videoblog. Now , it's your turn : in comments or via formspring you can ask me any questions or ask me to explain or show anythning you would like to see or hear. I decided to make an English version as well.




spodenki, bluzka, pasek, baletki, torebka- second hand, vintage
kapelusz- F&F%% ( 10zł )
okulary- Tally Weijl %% ( 10zł )

+
nie ma to jak przetrzepać szafę własnej babci !

Kawałek mojej wakacyjnej playlisty
Kate Perry&Snoop Dog - California Gurls
Sophie Ellis Bextor - Can't fight this feeling
Usher&Will.I.Am - OMG
Rihanna - Te Amo
Shakira- Gypsy
Lady Gaga- Alejandro
Shakira&Lil Wayne&Timbaland- Give it up


14 komentarzy:

  1. i w barwach narodowych jest Ci bardzo do twarzy! a te babcine szorty są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. flaga to trochę na odwrót ;p
    ale i tak jest fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza bluzeczka :) Babci shorty wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale flaga jest odwrotna:D wiem, że wiesz, lubię się czepiać:D
    bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, wcale nie wieje flagą, po prostu biały i czerowny ;)
    torebka z outfitu-żądam takiej samej dla mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, do twarzy Ci w czerwonym;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ schudłaś! Jestem pod ogromnym wrażeniem ! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Ann. z www.pinacoolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love crisp white shorts!
    Your hat is awesome.

    check out my blog
    http://theoctoberissue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. What a cute blog, and lovely style you have! I adore the floral shorts :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wygladasz! Cudny ten top i boskie szorty w kwiaty! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wrzucasz stanowczo za duzo takich samych zdjec

    OdpowiedzUsuń