05 lipca 2010

Summer time, good time !

Chyba od dawna nie czułam się tak wspaniale. Składa się na to kilka czynników - ciepła , słoneczna pogoda, świadomość dwóch wolnych miesięcy, nieuchronnie zbliżające się terminy wyjazdów na Chorwację i do Londynu, no i chyba najważniejsze- dostałam się do liceum, do wymarzonej klasy :D Jestem z siebie dumna, bo byłam pewna, że mi się nie uda .
W ramach tego wszystkiego wybrałyśmy się dziś moją mamą na miasto- nie pamiętam kiedy ostatnim razem spędziłyśmy tak dużo czasu razem, bez pośpiechu , bez konieczności wracania na obiad do domu itp itd. Poszłyśmy do sushi baru, a potem na McFlurry . Nie obyło się również bez skorzystania z letnich wyprzedaży. Dodam, że wartość każdej z rzeczy nie przekroczyła ceny 20 zł :D To się dopiero nazywają okazje !
Tak sobie myślałam, jako ze mam teraz sporo czasu , mogłabym nakręcić video bloga . Co wy o tym myślicie ? :)

Ps : szafa + formspring

It's only recently when I've felt so fine. There are many reasons for this, such as hot and sunny weather, awareness of two months of total freedom, holidays with parents in Croatia and language course in London rolling around , and probably the most important issue- I got to the the high school I've wanted . I'm proud of myself as I was quite sure I won't make it. So as to celebrate it , I spent the whole day with my mum. I can't even remember when we last spend so much time togehter without any need to hurry.We were walking around the Old Town , had a lunch at Kobi ( the best and probably the only place in Lublin serving sushi ) and ate McFlurry (<3!).> Would it be a good idea if I made a videoblog ? What do you think about it ?





















spódnica / skirt - vintage, second hand + DIY
top- second hand
pasek / belt- second hand
baletki / flat shoes-primark
torba / bag- H&M
kapelusz/hat- Deichmann


17 komentarzy:

  1. nakręć videobloga! ; >
    świetny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  2. ej, pokaz swoje zdobycze! xd
    p.s. swietny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna torba - taka duża :D generalnie fajnie. Gratulacje, wiem że w tym roku ciężko się było dostać do szkół pierwszego wyboru, wielu moich znajomych się w każdym razie nie dostało, testy były trudne, a progów raczej nie obniżyli. Wiem, jaki spadł z ciebie stres (przed rokiem to przechodziłam ;)) i tym bardziej gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóż gratuluję :) Śliczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią zobaczyłabym Ciebie "za żywo" :)
    Świetna spódniczka.

    Gratuluję dostania się do LO!

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo wyglądasz w tym kapeluszu i z piegami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdjęcie twarzy- słodkie
    a spódnicy zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja szukam i szukam takiej torby.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks! You're so cute!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję:) śliczna spódniczka. i balerinki też są cudne, takie klasyczne. szukam takich bez większych rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna spodnica, fajny ma desen i fason!! a kapelusz to kropka nad i !!!!POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się dostałam do wymarzonego liceum;)
    Świetna spódniczka;)Masz cudowne oczy i piegii <333

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem za video blogiem!!! przemiło byłoby Cię posłuchać :), a spódnica jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  15. You look so cute! So nice and summer-y =]
    I must add that you have nice legs too!

    OdpowiedzUsuń