12 lipca 2010

I am wearing vintage



Na wstępnie piszę , że niestety nie umieszczę dziś videobloga. Przepraszam :* Miałam go kręcić w weekend, jednak pogoda nie pozwoliła mi siedzieć w domu i pojechałam na działkę. Dziś również nie dałam rady tego zrobić ponieważ od rana jestem w ruchu - zakupy, pakowanie, sprawdzanie itp - wiecie jak to jest przed wyjazdem. Nie spakowałam jeszcze połowy rzeczy, a za jakieś 2-3 godziny jedziemy już, więc nawet nie powinnam pisać tej notki , tylko siedzieć nad walizką :D

Pytania można zadawać ciągle TUTAJ :)


Dwa słowa o moim dzisiejszym stroju - nie wiem co mi strzeliło do głowy żeby w taki upał nakładać na siebie dżinsową koszulę i skórzane 0xfordy . Miałam szczęście, że akurat słońce zaszło i trochę powiał wiatr , więc nie było mi AŻ tak gorąco .

Cóż, jedyne co mi zostaje napisać na koniec, to to że będzie mi brakować blogowania i z pewnością wrócę ze stertą nowych zdjęć i wrażeń z którymi się oczywiście się z Wami podzielę !
Dziś wyjątkowo dużo zdjęć , a więc miłego oglądania i ''do zobaczenia' :D:*









spodenki - z szafy babci + DIY
koszula- vintage, second hand
pasek - vintage, second hand
torebka- vintage + DIY
buty- Mango %%

23 komentarze:

  1. Fajny letni zestaw, każda rzecz z osobna bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki wymiatają!
    Ogółem wszystko mnie się podoba :)
    Baw się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow I love that shorts. Were did you bought them. WIll follow you :)
    Wanna follow me :)

    http://pretaporterbyannie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji! Oby tam, gdzie jedziesz, nie było aż tak gorąco jak u nas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajne te spodenki! I fantastycznie wygladaja z ta koszula i butami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne szorty!!! Genialnie wygladasz, ale najlepsza jest fryzura, super!! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw fajniutki, ciemniejsza koszula dobrze pasuje do jasnych spodenek, jednak faktycznie. Ten zestaw na tą pogodę się pod żadnym pozorem nie nadaje, musisz poczekać na nieco chłodniejsze dni (oby jak najszybciej!)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te babcine szorty! i bardzo mi się podoba lakier do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz cudownie! najlepszy zestaw na blogu.
    szorty są genialne i świetnie polączyłaś je z całą resztą, mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  10. szorty cudne i buty <3

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. such cute shorts!!
    great blog
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful :) I do not know speak in your language and in English just a little. Saludos desde Argentina!

    OdpowiedzUsuń
  13. O wow! Wygladasz genialnie<3 Cudowne szorty i oxfordy<333

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się całoścć podoba zwłaszcza spodenki :) i śliczna torebka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szorty rlz! Nie mogę się na nie napatrzeć ;) Love, love, love < 3

    http://waronclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń