25 czerwca 2010

A bit elegant

Wakacje niby się zaczęły, ale pogoda co najmniej jak w październiku. W ogóle nie ma słońca, wieje wiatr i jest zimno . Nieźle jak na początek . Miejmy nadzieję, że się wypogodzi , bo nie mam zamiaru spędzać wakacyjnych dni w kurtce dzinsowej i długich spodniach . Do 'prawdziwego ' wypoczynku wakacyjnego muszę jeszcze trochę poczekać, bo wyjeżdżam dopiero około połowy lipca , a potem na początku sierpnia :)
Wczoraj miałam zakończenie roku .Cieszę się że mam już gimnazjum za sobą, ale z drugiej strony boję się trochę liceum ; )

Tak wyglądałam na zakończeniu roku . W mojej szafie brakuje niestety klasycznych eleganckich rzeczy, więc wykombinowałam coś takiego.

Summer holidays have actually started, however, weather is just horrible. There's no sun, wind is blowing all the time and it's pretty cold. Quite a nice beginning. Let's hope it will improve soon, I'm definately not going to wear my denim jacket and jeans in the summer ! I have to wait some time to go for 'real holidays' , as I'm leaving only in the second half of June and then at the beginning of August. Until then I 'll probably go to my summer house , spend some time working out and cycling and of course realxing .
Yesterday there was a graduation . I have completed my education in the secondary school, and
that's what I looked like then. I do not have any classic or smart clothes , so I ended up in it.







spódnica- vintage, second hand
bluzka- carry%
koturny- CCC
kopertkówka- vintage
biżu- H&M


Kilka moich najnowszych zdobyczy :

koturny- Tally Weijl%%
koronka- vintage , second hand
sandały- zwykły sklep
spódnica- vintage, second hand
baletki- F&F%

naszyjnik- cropp
torebka- second hand

20 komentarzy:

  1. Świetne zdobycze! :)

    Zestaw bardzo przyjemny. Wyglądasz uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for your visit and sweet comment!
    Sorry to get back at you this late I'm very busy!!:( Love your style <3 I'm following! Follow me too? have a nice weekend! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie!!! Znacznie ciekawiej niż biała bluzka + czarny dół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka, którą masz na sobie i brązowe baleriny z sh zachwycają.

    co do pogody to u mnie też panuje taka jak w październiku, ale mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni. :)



    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. You have bought amazing things,
    I also love your top!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne zdobycze :) najbardziej podobaja mis ie butki , baletki i te biale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz niesamowity styl! A babeczki upiecz-nie pożałujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie zakupy świetne!
    Czekam na sety :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę tak udanych zakupów ;)
    wyglądałaś świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okej, ten końcowo-zakończeniowy strój klasa. Bardzo podoba mi się ten odcień pudrowego różu z prostą, klasyczną spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  11. No widać, że zakupy udane.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mi się podoba ta bluzeczka i ta carna spódniczka, niby taka prosta czarna a ma w sobie dużo uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej : ) Nie wiem co prawda, jakie klimaty Cię interesują, ale z ostatnio przeczytanych spokojnie mogę polecić 'PS. Kocham Cię' Cecelii Ahern, 'Zapach cedru' Ann Marie MacDonald, 'Pochwałę brzydoty' Loredana Frascura i 'Moje rzymskie wakacje' Kristin Harmel. Szczególnie ta ostatnia bardzo mi się podobała ; )

    baletki z f&f są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde! Śliczna bluzka i tyle łupów wyprzedażowych.. zazdroszczę :)
    A w poprzednim poście masz cuuuuuuuuuuuudowny kapelusz :)

    Zapraszam do siebie na nowy set! ;)
    Pozdrawiam,
    Ann.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw. Ma niesamowicie wiele klasy i genialne kolory. Bardzo podoba mi się bluzka i kopertówka, a co do Twoich zdobyczy mogę powiedzieć tylko tyle, że są przepiękne. Oszalałam na punkcie spódnicy vintage :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwierz, będzie lepiej niż w gimnazjum. Takie jest moje zdanie. W życiu nie zamieniłabym tych dwóch szkół. Gdzie planujesz iść?
    Przepiękna spódnica w kwiaty!

    ps. kurcze, muszę się logować na starego bloggera żeby dodać komentarz, hm. masz jakiś dziwny szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this look! Very sophisticated but fun:) and that bag is adorable!

    xx

    http://blushingtulips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń