05 czerwca 2010

I'm still standing, better than I ever did !

Dzisiejszy dzień bez cienia wątpliwości zaliczam do ... udanych , hm ?
W każdym razie jestem z siebie zadowolona, bo miałam dziś FCE Speaking i chciałam żeby mi jak najlepiej poszło. O dziwo się nie denerwowałam, chyba dlatego, byłam po prostu pewna siebie ( co za skromność ! ) . Wszystko poszło jak najlepiej , egzaminatorzy spoko goście i w ogóle , z osobą którą zdawałam speaking zdążyłam jeszcze zamienić kilka słów przed wejściem do sali. Wszystko nie trwało nawet 15 minut !:)
Za tydzień trochę gorzej, a może i lepiej ? Wprawdzie nie byłam jeszcze na egzaminie trwającym ponad 5 godzin... , ale oj, mam nadzieję, że będzie dobrze. Trzymajcie kciuki !

Dzisiejszy dzień był słoneczny, ciepły i w ogóle.. Mam nadzieję, że to już koniec 'październikowej pogody' i taka aura będzie się utrzymywać do 23 września albo i dłużej. Jutro w ramach wypoczynku i opalenia się jadę na działkę na cały dzień..

Dziś możecie mnie zobaczyć w aż trzech wcieleniach - sukienka, spodnie i spódnica. We wszystkich świetnie się czuję i zakładam je w zależności od humoru :) Które z nich się Wam najbardziej podoba ?:)


I'm very pleased with myself as today I took FCE Speaking test and I think I did quite well . I wasn't even nervous before it, all beacause I was well-prepared and confident. The examintors were very nice and I even managed to talk to a second candidate before we walked into a examination room. The whole thing , I mean this speaking test didn't take even 15 minutes :) The next week I'm going to take the rest of The FCE and this is going to take about 5 hours so I'm gonna be a bit exhausted after it. But everything will be fine, I guess. Keep your fingers crossed for me :)

This day was so sunny and warm. Like never, I mean , recently the weather was horrible ! Windy, rainy , sometimes I felt as if it was autumn. But I hope the weather like today will be the same until 23rd of Septemer or longer .

Tomorrow, in order to take my mind off and get some sunburn I going to my summer house for the whole day.:)

Here, you can see me in three totally different looks- in pants, in a hippie dress and a pen skirt. Which of them do you like the most ?



Uwielbiam nosić maxi dress podczas lata ! Przez zimę udało mi się zdobyć dwie pięknie długie suknie . Tą kupiłam w Housie za 35zł :D



sukienka- House%
kamizelka- second hand
torebka- second hand
baletki- primark
biżuteria- różne



Tak wyglądałam na FCE . Jak zwykle nie wiedziałam jak się ubrać, żeby wyglądać elegancko, niestety, wszystkie moje trzy czarne spódnice są na mnie za duże w pasie i została tylko ta (:


spódnica- second hand
bluzka- second hand
torebka- primark
koturny- ccc
spodnie- New Yorker%
bokserka- Primark
kamizelka- second hand
torebka - Top Secret%
baletki- primark
biżuteria- różne

24 komentarze:

  1. Cudowna maxi dress!<3 Widziałam ją w Housie, ale kosztowała 70zł :(

    OdpowiedzUsuń
  2. b. fanie wyglądasz ostatni zestaw swietny, a bluzka z drugiego śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko jest cudowne(:

    ta koronkowa koszula ..mam taką samą też z sh(:

    Lola

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądałaś na egzaminie :)
    gratuluję sukcesu

    ładny top na ostatnim ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :D Wszystkei stylizacje mi sie bardzo podobają, na egzaminie wygladalas super, a ta maxi dress-mistrz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są śliczne:D
    ale mi najbardziej podoba mi się zestaw ze spodniami.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też najbardziej spodobał się zestaw nr 3 ze spodniami, cydownie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się podobają najbardziej dwa pierwsze zestawy. i oddawaj sukienke! takie cudo za 35 złotych i to jeszcze w housie w którym nigdy nic nie umiem znaleźć ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw pierwszy i ostatni cudowny!

    Ślicznie wyglądasz w tych czarnych spodniach :)

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw pierwszy podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy świetny ! ;) A na ostatnim zdjęciu taak uroczo Ci włosy rozwiało ;d
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw z koronkową bluzką jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też kupiłam tą maxi, jest świetna:) bardzo ładnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy dodasz coś na vintage shop?:) świetne stylizacje ,pozdawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem "maxi" nie dla Ciebie. Za łądne masz nogi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądasz w każdym wydaniu, ale ostatnie spodnie mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie wiem, ktora stylizacja podoba mi sie najbardziej :)
    Maxi dress jest cudna, taka letnia i hippisowska, no i za TAKĄ cenę!

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna jest ta maxi dress z housa :D tez sie przymierzałam do jej zakupu - zazdroszcze takiego łupu

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie najlepszy jest zestaw biało-czarny z czerwona torebka. Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podobają mi się czarne haremy:)
    I musze ci powiedzieć, że widać ze schudłaś.

    Info. dotyczące spotkania u mnie na blogu.


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz trafilam na twojego bloga i powiem Ci ze masz niezle wyczucie dziewczyno, i odwage w laczeniu deseni i fasonow :))
    Ja powolutku się przelamuję choc nie jest to latwe :))
    Świetna bluzka z koronka biala oraz torebka z Primarka :))))
    Maxi dress nie w moim stylu ,ale kto wie moze z czasem sie przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. The second outfit is really flattering! I love the black with the lace.

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja ze spodniami-wymiata ;-).

    OdpowiedzUsuń