30 czerwca 2010

I know a place where the grass is really greener...

No i mamy. W końcu można powiedzieć, że JEST LATO.
Przejrzałam swoją szafę i doszłam do wniosku że 'nie mam w czym chodzić' więc jutro robię najazd na second handy w mojej okolicy i może odwiedzę Plazę ?
Przy okazji zapraszam TUTAJ . Pomóżcie mi się pozbyć tych łachów !

Spodenki to moje love ! Znalezione w second handzie jak zwykle za grosze a pasują jak ulał!
Bluzka to moje DIY które zrobiłam w jakieś 10 minut, tzn przerobiłam z wielkiej koszulki bez dekoltu na takie cuś co widać poniżej.

Założyłam FORMSPRINGA . Tak na wypadek jakby komuś się nudziło i miałby ochotę się coś spytać :)

Miłego popołudnia :*


We all can honestly say that it's finally SUMMER. Today, I flicked through my wardrobe and realised that ' don't have anything to wear ' so tomarrow I 'm going to visit a few second hand shops in my neighbourhood .

I 'm in love with these white shorts ! I found them in second hand shop ( as usual) and they fit me perfectly. I also reshaped this shirt, it used to be a shapeless and huge piece of material.

If you are bored or got nothing to do, you can ask me
HERE whatever you want !

I wish you nice evening :*












spodenki- vintage, second hand
bluzka- vintage + DIY
pasek, torebka- vintage, second hand
kapelusz, baletki- F&F%%

36 komentarzy:

  1. przepiękna bluzka, bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka jest świetna! ;)
    pozdrawiam, Karolina .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej urzekła torebka i piegi! Masz typ urody, który sama chciałabym mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, wszystko jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz widać, że jesteś gotowa na lato!!! Bluzka jest odlotowa, przepiękna!!! POZDRAWIAM i życzę miłego lata!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę to kwiatowe. Wysyłać mi, migiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dizęki za fajny koment, poprawiłaś mi humor!!! No i wielkie dzięki za dołączenie do obserwacji!! Więc się odwdzięczam tym samym!!! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. wzór bluzki po prostu bezbłędny. Ostatnio wszystko mi pasuje do brązowego, widzę, że Tobie także ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, wakacyjny strój, bluzka jest suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie, bluzka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  11. ! Chyba muszę się zacząć przekonywać do brązu. A spodenki fajne, wczoraj i ja dorwałam szorty w sh ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka wyszła świetna,
    z tymi spodenkami tworzy super duet:)
    a z tą prostą grzywką wyglądasz rewelacyjnie, bardzo do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, jak żeś zrobiła tę bluzkę i to w 10 minut? Jakąś instrukcję proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ! Świetne połączenie tych białych shortów z tą bluzka... MEGA !

    OdpowiedzUsuń
  15. great floral blouse. looks stunning on you!
    X

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful belt...
    kiss from Milan
    Nicola freshONpr

    OdpowiedzUsuń
  17. nice blog!

    http://fashionmef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi dear blogger,
    How are you? I just camed accross your blog and I love it!

    Please, check mine too! Maybe we can follow eachother? What do you think?

    Love, Cindy
    www.glamourblog.tk

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super zestaw i masz taką sama torebke jak widziłam u babki tu w angli w sumpermarkecie i przeszłam za nia cały dział miesny zeby sie przyjrzeć, bo jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  20. czuć powiew lata! świetny zestaw!:)

    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. tak, tak, mamy lato, ale w mojej szafie mimo tego króluje czerń i szarości. ;)
    świetny kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny letni zestaw! wyglądasz w nim uroczo!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. baletki są cudowne! idelane na lato. mam nadzieje ze jeszcze jakies zostaly, jutro jade szukac!! :)

    werka z eliwer

    OdpowiedzUsuń
  24. super urządziłaś tą koszulę! razem z tymi szortami, wygląda to idealnie letnio! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna ta bluzeczka! i like it :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń