11 maja 2010

I'm ready now to start a new beginning



Na początku DZIĘKI DZIĘKI I JESZCZE RAZ DZIĘKI za komentarze pod poprzednią notką i w ogóle :D To one motywują mnie do dalszego pisania notek i robienia zdjęć :)

Nie mam pojęcia bo by dziś tu napisać, więc nie mam zamiaru lać wody , bo jak to mój Pan od polskiego mówi : lanie wody wyszło z mody;D Powiem tyle, że zaraz idę do fryzjera, więc za jakąś godzinkę będę zupełnie albo trochę inaczej wyglądać. Jak bardzo? Tego jeszcze sama nie wiem .

Zestaw z weekendu, totalnie na luzie. 'Nie miałam pomysłu co na siebie włożyć', a spódnica z H&Mu okazała się jedynym rozwiązaniem, po przekopaniu całej szafy i godziny spędzonej przed lustrem :D







spódnica- wiadomo
bluzka- H&M
pasek- vintage, second hand
torba- vintage, second hand
biżuteria- różne

28 komentarzy:

  1. Świetna spódnica.!:)

    Pozdrawiam .;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa fryzurowej metamorfozy;D
    Zestaw świetny, cudna ta spodniczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze znam ten ból "nie wiem co na siebie włożyć". Utrwalam na zdjęciach dni, kiedy następuje olśnienie ;) Bardzo lubię twoje zdjęcia! Jesteś taka pozytywna, że od razu się uśmiecham

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bluzka ;)
    o spódnicy to już się wypowiadałam z tego co pamiętam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie zestawy, ślicznie! Powodzenia u fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw. Z chęcią sama bym to wszystko ubrała. Nie podoba mi się tylko wisiorek w tym zestawieniu, ale to mały szczegół. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejku, jaka piękna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  8. ogłaszam Cię mianem "Kwiatowej królowej"! Nie wiem kim ja jestem żeby nadawać tytuły, no ale mniejsza z tym.. ;);)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taką samą tylko z za tamego roku z h&m i jest różowa :D ta jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokaż jak najszybciej zdjęcia z efektami od fryzjera :D:D
    Uwielbiam ta kieckę

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bardzo mi się podoba, a do tego karmelowe dodatki uhmm :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for your comment! I really love the top, the bag and your shoes! Great^^

    283days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna spódnicza, a jeszcze cudowniejsza torba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. you look so cute! i LOVE your skirt :)
    love the blog
    great posts!
    stop by some time xx

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Cudowny cudowny zestaw! Idealnie ten top wyglada ze spodnica:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodko, dziewczęco, uroczo:)
    Damn, szkoda, że jak tak nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie! uwielbiam to połaczenie topu i spódnicy<3

    OdpowiedzUsuń
  18. What a cute skirt! I like the way you paired it with the blouse. You look very pretty!

    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny zestaw! Bardzo ladne polacznie z ta luzna bluzka i brazowym paskiem i torba! Bardzo lubie tutaj u ciebie zagladac. Oplaca sie obserwowac twojego bloga!
    Pozdrawiam z Hamburga


    www.overdivity-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I love this outfit, you look so great!

    OdpowiedzUsuń
  21. hello hun! :)
    thanks for stopping by my blog.
    i love that skirt! it looks great on u!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi! I hope you don't mind, I borrowed one of these pictures for my blog, I bought the same skirt today but I don't have a picture of it and I remembered I saw it on your blog!
    I love your blog and your outfits =)

    http://xrebelangelx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń