01 maja 2010

Almost summer

Weekend majowy niestety nie zaowocował dobrą pogodą. Oda rana pada i jest pochmurno. Ciekawa jestem jak było w innych częściach Polski... Wczoraj za to czułam się co najmniej jakby była połowa lipca! Zobaczymy, co przyniesie jutro...


Z testów, które pisałam w tym tygodniu nie jestem zadowolona, szczególnie z części matematyczno-przyrodniczej. Polski mógł mi pójść lepiej, ale byłam tak zestresowana, że nie obeszło się bez wypisywania głupot. Z angielskiego straciłam jeden punkt.


Cieszę się, że mam już to za sobą, teraz mogę spokojnie chwilę pooddychać, bo za jakieś półtora miesiąca czeka mnie FCE , nie ukrywam, że chce go zdać na A :D

Zdjęcia z wczoraj, było naprawdę gorąco! By the way, moja mama spisuje się coraz lepiej w roli fotografa, nie wiem co bym bez niej zrobiła :)





Tym razem znowu zaszalałam z rozmiarem - 50 :D I znów w takiej sytuacji trzeba posłużyć się paskiem :) Torba jest moją ulubioną i pasuje mi do prawie wszystkiego. Mam ją prawie dwa lata i nawet się nie zepsuła...

Chyba mi się coś wypsnęło ...;)

koszula- F&F, second hand
podkoszulek- New Look, second hand

rajstopy- H&M

tenisówki- Atmosphere, second hand
pasek- no name, second hand
torba- H&M
biżuteria- różne


Szukam takich butów!
Czy ktoś może wie, gdzie mogę je dostać ?
Oszalałam na ich punkcie,
Zdjęcie małe, bo wycięte z lookbooka.
Proszę o pomoc! :P

24 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten sweter :) Fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Taki na luzie ale jednocześnie bardzo kobiecy. Z butami niestety nie jestem w stanie Ci pomóc. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, modnie, naturalnie i skromnie - jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się mięta na koszuli plus te kwiatowe rajstopy(:

    Lola

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę! wyglądasz nieziemsko!
    od dawna poluję na taką koszulę i nie mogę nic wyhaczyć ;/
    genialne rajtki - nadają wiosennego posmaku Twojemu ubiorowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula świetna, gdyby była w mniejszym rozmiarze to już nie byłaby taka fajna ; )
    A jakie masz czyste tenisówki, moje to już dawno byłyby szare ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. a Tomaszowie dziś było gorąco;)
    Śliczne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasek to nierzadko nieoceniona pomoc ;)
    Śliczny zestaw. Dużo dałabym za tę koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest świetna ! Uwielbiam Twoje zestawy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty? Tak, już pomagam. Ostatnio takie pojawiły się na allegro, dokładnej strony nie podaje bo musiałabym teraz przeszukać całe zbiory, ale chyba co najmniej dwóch sprzedawców takowe ma na stanie. Mi się też podobają ;) Są też w innych kolorach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz. A najbardziej podoba mi się kozsula, łańcuchy i bransoleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw! :)
    co do butów to znajdziesz je na pewno na allegro :)
    możesz zdradzić w jakich sh się zaopatrujesz w tak świetne rzeczy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa !
    wyglądasz f a n t a s t y c z n i e :))

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę swietnia koszula ;D
    rajstopy są genialne lubie takie nie banalne wzory i połaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglaasz, a te buty których szukasz sa geniaaaalne!

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjna koszula! ekstra kolor i jeszcze te kieszenie, naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestew fajny, buty są na allegro albo na ebayu :D a do którego wybierasz się LO?

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chodzę do 9lo i moim zdaniem nauczyciele spoko dobrze uczą i znęcają się tak jak w staszicu tylko ,że ja trafiłam na niefajną klasę ale to biol-chem więc czego się można było spodziewać. Za to w staszicu mam dużo znajomych i ludzie Ok ale z nauczycielami strasznie nie uczą a wymagają nie wiadomo czego, myślę że dostaniej się tam gdzie będziesz chciała bo progi do klas strasznie się obniżyły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak powinno być "i nie znęcają się tak jak w staszicu"

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi there, thanks for your comment! Those red shoes are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie:) legginsy oczywiście megaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz oldschoolowy styl , nie łatwo o taki :) zapraszam do mnie http://stylija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń