28 maja 2010

Don't forget about me !



Powracam do pisania bloga znów po dłuższej przewie. Wszystko było spowodowane tym, że miałam ostatnie sprawdziany itp do zaliczenia, po drugie nie miałam aparatu przez ponad tydzień i po trzecie była brzydka pogoda :( Bardzo chciałabym umieszczać posty mniej więcej 2-3 razy w tygodniu i będę się starała żeby tak było. Można właściwie powiedzieć, że mam już wakacje. Ocen poprawiać nie muszę, bo mam już jasną sytuację i jest to dla mnie wielka ulga że nie muszę się gorączkowo uczyć wszystkiego naraz i zaliczać ;)
Trochę się u mnie wydarzyło przez te trzy tygodnie ...
Wyjście do fryzjera zakończyło się jedynie ścięciem grzywki , nie chciałam szaleć z długością włosów, bo cierpliwie je zapuszczam .
Udało mi się zrzucić parę kilo i czuję się teraz o niebo lepiej. W efekcie większość moich ciuchów jest na mnie za duża :(. Szkoda mi spódnic i sukienek, których niestety nie da się zwęzić . Jako że raczej unikam kupowania w sieciówkach, będę musiała się sprężyć i znaleźć czas, aby poprzerabiać skarby kupione w lumpeksach.

Na koniec notki dwa drobne ogłoszenia :
1.Niedługo otwieram vintage shop on line. Rzeczy nowe albo mało używane, od xs do xxl w cenach od 4zł do 35zł . Niepowtarzalne wzory, kolory i fasony.
2.Aby urozmaicić trochę mojego bloga szykuję dla czytelników i obserwatorów małą niespodziankę . Jaką ? Niedługo się przekonacie.
Radzę więc często tu zaglądać :)

Strój z dzisiaj z rana, myślałam, że jest zimno, a tu proszę słońce wyszło w końcu zza chmur!

Torby z frędzlami szukałam od dłuższego czasu, ale nigdzie nie było takiej co by mi się podobała i była wystarczająco pojemna. Tą kupiłam w Housie, za połowę ceny ;)




sukienka- New Look, second hand
kamizelka- Denim co, second hand
buty- House %%
torba - House%

Na koniec pochwalę się moimi nowymi koturnami!

Czyż nie są boskie ?:D

Miłego długiego weekendu ! : *

25 komentarzy:

  1. no wreszcie doczekałam się na nową notkę
    dodawaj częściej. świetny strój ;d

    http://katie-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kamizelka;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej;p
    sory, ze pytam, ale ciekawi mnie ile teraz wazysz? bo wygladasz o niebo lepiej!

    p.s. masz formspringa??

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak miło ciebie widzieć :)
    Wyglądasz ślicznie. Bardzo podoba mnie się ta kamizelka :)

    Mnie też udało się schudnąć i też czuję się o niebo lepiej. Jeszcze troszkę i będzie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw i boskie koturny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje posty.
    I te rękawy od sukienki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh wow,you look beautiful.Amazing photos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a pretty dress! I love the button-up skirt in your header, as well!

    Thanks for your comment - yep I did make it myself :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely pictures! and your wegdes are awesome!

    OdpowiedzUsuń
  10. You're so cute! Love you hair :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz jak zawsze ślicznie! Koturny też są super. Będę w sobotę w Lublinie i muszę zajrzeć do h&m. A właśnie, mogę zapytać o kiedy i o której masz speaking? Dość sporo moich znajomych się wybiera, więc duża szansa, że będziesz miała z którymś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. These purple shoes are so lovely! I love them! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jesteś z Lublina :>?
    Bo na 11 czerwca planowane jest spotkanie...

    ps. świetne koturny.

    OdpowiedzUsuń
  14. thx for ur sweet comment on my post , :)

    i got it at Matos plaza, Malang , Indonesia :")

    wanna follow each other dear ? :D
    i'll happy if u don't mind .

    visit back anytime,
    xoxo,
    Rebecca
    http://rebeccaclch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. very beautiful outfit!!! I love your dress!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi speaking przypadł na genialną 12.12, która mi się bardzo podoba :) Wydaje mi się, że na speakingu spotkasz się z Martyną, z którą będzie Ci się łatwo gadało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw :) uwielbiam takie kamizelki.
    a co do butków też piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają Twoje "kwiatowe" połączenia:) i torebka też bardzo oryginalna i ładna:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    będzie mi miło:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hay dear blogger! How are you?
    I'm glad that I've visited this blog! She's lovely.

    Please, check mine too & maybe we can follow eachother!
    Love, Cindy.

    OdpowiedzUsuń