26 kwietnia 2010

Things will never be the same again



Zamiast pisać tą notkę powinnam lepiej zająć się przygotowaniami do jutrzejszego testu, ale mam już dosyć siedzenia w książkach i powtarzania materiału.. Nie powtórzyłam zbyt wiele i nie powtórzę, bo mam już mętlik w głowie od tych wszystkich neutronów, protonów, wiązań takich i takich, hormonów, krwiobiegów i miliona innych zagadnień z Krzyżakami i Panem Tadeuszem na czele.Nie wiem czego, ale tak się stresuję jak nigdy. Pocieszam się jedynie faktem, że jestem pewna że napiszę oba testy na więcej niż 25 pkt ;D


Zdjęcia z weekendu. W końcu można powiedzieć, że jest wiosna. Słońce świeciło przez całe te dwa dni.


W niedzielę wybrałam się do Puław na mały shopping ,który dla mnie skończył się jedynie czarnymi leggnsami. Zdjęcia sprzed Galerii Zielonej, a właściwie z jej tyłu :) Na większości zdjęć mam zamknięte oczy, bo słońce świeciło mi prosto w twarz .
Uwielbiam tą koszulę , to że jest w kwiaty i jej pastelowe kolory.Wygrzebałam ją za 1zł w second hadzie i mam już parę pomysłów z czym ją mogę łączyć .




spódnica- vintage, second hand
koszula- vintage, second hand

kopertówka- vintage

koturny- CCC
biżuteria- siostry





Trafiłam na te koturny zupełnie przypadkiem w jednym z moich ulubionych second handów na mieście. Są zupełnie nowe, mają cudny kolor i fason, tyko muszę nauczyć się w nich dobrze chodzić :D
Co do sukienki ,kupiłam ją na początku zimy, niestety nie trafiłam z rozmiarem- nie jestem aż taka gruba żeby nosić 48 ;D Ale odpowiednia manipulacja paskiem pozwala zakryć te niedoskonałości :)

sukienka- New Look, second hand
kurtka- Bershka, second hand
pasek- second hand

koturny- Evie, second hand
torba- H&M

Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale tymczasowo o lepszym aparacie mogę tylko pomarzyć

17 komentarzy:

  1. Drugi zestaw jest cudny! Szczególnie te koturny. Bardzo zazdroszcze:)
    Uwielbiam SH.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie, sukienka 48 zdaje egzamin zupełnie ; d
    a jak już o egzaminie - na pewno sobie poradzisz ; ) Ja przed swoimi też strasznie się trzęsłam, jak się okazało - zupełnie niepotrzebnie. Jedyna rada - nie powtarzaj gorączkowo tuż przed. Wrzuć na luz, trzymam kciuki ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz i w pierwszym , i w drugim stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie samo zdanie co do testów (też jutro piszę) ;D . Sukienka w kwiaty i buty są genialne!!!!!!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zestawy, masz dobry gust kobieto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Pierwszy zestaw bardzo mi się podoba, a drugi jest tak dziewczęcy, że jeszcze bardziej mi się podoba ;P Buty, wszystkie trzy pary (na pierwszym zdjęciu drugiego zestawu masz inne)są genialne. No i zazdroszczę sokolego oka, takie cudeńka z sh.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. drugi zestaw bardziej wiosenny, dlatego mi się bardziej podoba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. outfity jak najbardziej meeeega! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne oba outfity. :))
    super, ta sukienka i wgl ta kopertów z pierwszego setu.;))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawy ;D ten drugi jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  11. A ty jak zawsze świetnie ubrana ;)

    Jestem z Puław i gdybyś wcześniej dała znać, to szczerze bym ci odradziła Zieloną. Są tam może ze 3 sklepy, które można odwiedzić raz na jakiś czas. Znacznie bardziej warto chodzić do second handów.

    A jak po testach? Bardzo wystraszyły cię radioaktywne biedronki? Swoją drogą szkoda, że na moim nie było niczego tak zabawnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spośród najmłodszych szafiarek jesteś dla mnie nr 1. Co tam, jesteś w pierwszej 10 moich ulubionych blogów i żałuję że dopiero teraz tu zajrzałam. Dziewczyno - tak trzymaj! Dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. my favorite is your first outfit. i like how youve matched your clutch and tights together!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do testów, to myślę, że będzie ok. Też uważałam, że mnóstwo zadań zawaliłam, a okazało się, że na wszystkich trzech częściach straciłam tylko 8 czy 9 punktów. Drobne błędy mają to do siebie, że nie wiem jak chcąc, nigdy się ich nie uniknie. Dlatego boję się trochę FCE, które zdaję za niecały miesiąc. Use of English będzie niezłym wyzwaniem.

    Bardzo mi miło, że mój blog pozwolił innym na poznanie Postcrossingu. Okropnie fajna sprawa, choć ostatnio bardzo długo nic nie dostałam. Dopiero przedwczoraj przyszła kartka niestety znów z US. Cóż, czekam na następne :)

    jak byś chciała, to pisz śmiało na maila :) lizadymek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. boze jak pięknie wygladasz w tym pierwszym stroju, tak kobieco elegancko i bardzo szczupło! W drugim stroju też kapitalnie chociaż buty nie do końca mi pasują

    OdpowiedzUsuń
  16. I adore your outfits!

    http://my-fashion-space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie Ty masz piękne piegi. Właśnie przez nie i Twoje ładne włosy jesteś jedyna w swoim rodzaju. Pozdrawiam A.......a

    OdpowiedzUsuń