02 kwietnia 2010

Good Friday

Jestem trochę zmęczona po dzisiejszym dniu. Wysprzątałam calusieńką kuchnię z oknami włącznie + zrobiłam obiad dla siebie i Kasi. Na szczęście wszystko mi jakoś gładko szło i się nie obijałam :P Rano wyskoczyłam do 2handu na drugim końcu miasta , efekty widać poniżej. Już dawno nie udało mi się kupić za jednym razem tylu rzeczy , więc jestem bardzo szczęśliwa !



Zestaw z środy, dziś było o niebo cieplej i więcej słońca !
Zmykam uczyć się historii, bo mam w czwartek sprawdzian z II wojny światowej ;)





sukienka- H&M
płaszczyk- Vero Moda
baletki- F&F
torebka- vintage, 2hand
biżuteria- H&M

11 komentarzy:

  1. biała spódniczka jest idealna!
    ja nie mogę jakoś trafić na nic kwiatowego, ani w sh, ani nawet w sieciówkach. koszmarrr.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdobycze :) gratuluję, ja nigdy nie widzie niczego dla siebie
    zestaw bardzo ładny
    zapraszam na mojego bloga: poppyxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw, mierzyłam tę sukienkę ale nie wyglądałam w niej tak fajnie jak Ty :) a z łupów chyba najfajniejsza jest spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love everything! and you're looking very stylish! kisses!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam na Twojego bloga dopiero dzisiaj i to jakimś dziwnym przypadkiem. Przejrzałam prawie wszystkie posty i jestem pod ogromnym wrażeniem! Jesteś chyba prawdziwym wunderkind, serio! Mając zaledwie 15 lat, masz tak świetnie wykształcony gust, potrafisz ubrać się tak, że niejedna dużo dłużej siedząca w modzie osoba mogłaby Ci pozazdrościć, no i sama szyjesz. Szybciutko dodałam bloga do obserwowanych i coś mi się zdaje, że będę Twoją fanką ;)

    I złowiłaś prześliczną spódnicę!

    Na koniec życzę jeszcze mokrego dyngusa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Upolowana kamizelka i spódnicasą genialne! Widzę, że jesteś prawdziwą kwiatomaniaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka i kolor płaszcza mnie rozczulają;) Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie myślałaś, że Twój blog może się komuś podobać? Nie żartuj sobie, no proszę Cię! Jest absolutnie genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna torebka i super wyglądasz w tej sukience! co do zakupów, to spódnica w różyczki najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie takze spódnica w różyczki najbardziej się podoba :)
    Zestaw nie ni do końca przekonuje (może to przez te buty?) ale uroczym uśmiechem nadrabiasz wszytsko.
    Powodzenia na sprawdzianie!

    OdpowiedzUsuń