22 kwietnia 2010

Cream Dream



Znowu zrobiłam sobie małą przerwę w blogowaniu, przyczyna oczywista- brak czasu. Z racji tego, że za kilka dni mam testy gimnazjalne i powinnam się uczyć nie wyrabiam na robienie zdjęć i pisanie notek.

Dopiero co zaczęłam powtarzać cały materiał z biologii, chemii, geografii, matematyki i fizyki.. Nie wiem jak ja dam radę ogarnąć to wszystko… Polskiego i angielskiego się nie boję, ale części mat-przyr. strasznie… Satysfakcjonującym dla mnie wynikiem byłoby min. 80 pkt z obu testów, oczywiście nie pogardziłabym większą ilością :D

Okej, koniec użalania się nad sobą, teraz coś bardziej wesołego. Mój wyjazd do Londynu i kurs już zarezerwowane! Cieszę się strasznie i zarazem nie mogę się doczekać, bo ten temat spędzał mi sen z powiek. Ehh, nie powiem, że było łatwo, żeby wszystko dopiąć na ostatni guzik ;)


Spódnica pojawiła się jakieś dwie notki temu, ale tym razem w nieco lżejszym zestawieniu. Zupełnie nie wiem jak ja mogłam pozwolić leżeć tym rajstopom przez ponad rok w szafie!

Oraz na koniec jedno z moich ulubionych połączeń na te dni, kiedy nie mam pomysłu w co się ubrać . Kurki dżinsowe są idealne na taką porę kiedy nie jest ani ciepło ani zimno. A torebka to mój skarb z second handu. Sama wpadła mi w ręce,- nowiutka, pojemna, w kolorze karmelu i tylko 4,5zł ;oo














płaszczyk- No Comment
spódnica- vintage+DIY
bluzka- Cubus
pasek- vintage
torebka- vintage, 2hand
buty- H&M




kurtka- Bershka, 2hand
tunika- New Look, 2hand
torebka- no name, 2hand
baletki- Atmosphere, 2hand
chusta- H&M, 2hand
rurki- Vero Moda


16 komentarzy:

  1. Spódnica z tym paskiem jest przepiękna. Bardzo Ci jej zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ty masz tych ciuchów w kwiaty! :) spódniczka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest piękna! Bardzo mi się podoba ten pierwszy delikatny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Co do ciuszków nie wypowiadam się (bo oczywiście, że są świetne :), a torba po prostu przeboska, tylko zazdrościć), ale chciałam życzyć powodzenia na egzaminach. Ja mam je już za sobą, pisałam 2 lata temu i wiedz, że nie taki diabeł straszny, jak go malują. Jestem pewna, że sobie poradzisz, a powtórki oczywiście nie zaszkodzą :) Cóż, moje powtórki zeczęły się na 2 dni przed egzaminem (wcześniej uczyłam się tylko na bieżąco), przy czym nie miałam jeszcze egzaminu językowego :D Jakimś cudem przeczytałam całą książkę z historii do pierwszej klasy (nauczycielka była beznadziejna), a byłam tak zdeterminowana, że to wystarczyło, bym nauczyła się jej na pamięć. Teraz oczywiście już nic nie pamiętam ;)
    Efekt moich krótkich powtórek wynosił 94 punkty.
    Masz jeszcze trochę czasu, więc będzie dobrze :))

    Jeszcze raz powodzenia - i nie dziękuj, żeby nie zapeszać ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. oba zestawy podobają mi sie, ale spódnica bije na głowę spodnie :D przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się ubierasz i bardzo Ci ten styl pasuje! Pierwszy zestaw skradłabym w całości!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz.
    Takie zestawy są dla ciebie stworzone! ;)

    PS: Z okazji 1 urodzin mojego bloga - organizuję mały konkurs z nagrodą.
    Zapraszam! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny masz styl! dodaje sobie Ciebie do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o miałam taką bluzkę jak w tym drugim zestawie, który z resztą jest świetny! A testów się nie bój bo są na prawdę łatwe i do napisania. Ja się też w sumie do nich nie uczyłam a zdobyłam 84 punty :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaa piękna kiecka.

    Z testami mam TAK SAMO.

    Tez dopiero zaczynam się uczyć, tez nie wiem jak to ogarnę, tez nie przejmuje sie polskim i angielskim tylko mat-przyr!

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w spodniczce z pierwszego zdjecia :) - cudowna

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądam Cię niedługo, lecz wystarczająco by zostać Twoją fanką : D
    spódnica jest świetna o tyle, że jest mnóstwo barw, z którymi można ją łączyć, ta zaś moim zdaniem, którą pokazałaś teraz, jest idealna ! choć zastanawiałam się też nad zestawieniem z butelkową zielenią, byłoby to ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kiecka i torba !

    OdpowiedzUsuń