01 marca 2010

A treasure from winter sale

Zaledwie siedem godzin spędzonych w szkole, a ja już mam dosyć! Zapowiada się ostra harówka, do testów coraz bliżej, a ja nawet nie wiem od czego zacząć się uczyć... No, ale na razie staram się o tym nie myśleć. Do końca semestru zostało 7o dni i tego się trzymam :D

Spódnica w dzisiejszym poście jest chyba moim najlepszym łupem na tegorocznej zimowej wyprzedaży. Nigdy nie lubiłam Carry, ale jakoś ostatnio coraz bardziej mi się podobają niektóre rzeczy.Wymyśliłam z nią dwa zestawy, obydwa idealne zarówno na imprezę jak i na co dzień :) To takie małe odejście od kwiatowych setów, a pojawiło się trochę ćwieków. Jak się Wam podoba?
Although I spent just seven hours at school I'm fed up with it. I have to learn a lot, bacause of tests in the end of April. I don't even know what I should start with, there's a lot of material... There are only 70 days left until the end of term and that's what I keep thinking about :D

The skirt in today post is the best thing I've bought during winter sales. I didn't use to like Carry, but recently I become to like some of its stuff. As far, I've created two outfits with this skirt.There aren't any flowers in this set, instead you can see some studdes and chains. How do you like it?





spódnica - Carry ( ze 129zł na 32zł)
bluzka- Troll
buty- zwykły sklep w Dęblinie
pasek- 2hand
biżuteria- różne



spódnica- Carry
bluzka- Carry ( z 49zł na 12 zł :D)
biżuteria- różne

12 komentarzy:

  1. mi też ostatnio udało się kupić w carry spódnicę, co mnie zdziwiło, bo zawsze wydawało mi się, że w tym sklepie nie ma rzeczy dla mnie :D Powiedz mi - ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje! Muszę częściej wpadać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaaaaaaaa kiedy dorwałaś w Carry tę bluzkę?
    Jest obłędna O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. you look really great!! i love your outfits!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W Carry taka spódniczka? Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. w 1 zestawie masz fantastyczne buty ;)
    2 zestaw podoba mi się w całości :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odpowiedź!
    Spódnica, widzę, też z Carry? Toż to dopiero co takie same były w h&mie :o
    Kurdę, aż się tam wybiorę!

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica jest powalająca:) ogólnie całe stylizacje jak najbardziej mi się podobają i do tego zazdroszczę Ci bucików ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest świetna!!! Bezdyskusyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarze Cie z szafa.pl ;] Ten drugi zestaw lepszy. Buty z pierwszego troche zniekszataŁcają Ci nogi, ale ogólnie fajny styl. zapraszam do mnie www.niunken.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. that skirt looks good with both outfits

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie kupiłaś ten świetny łańcuszek? xd szukam czegoś podobnego, ale nie umiem nic znaleźć. fajne stylizacje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń