15 marca 2010

I wanna go to London ! Can somebody help me ?

Ostatnio nie mam do niczego głowy. Jedyną rzeczą,o której ciągle myślę, jest planowany już od dłuższego czasu wakacyjny kurs językowy w Londynie z moją koleżanką. Przeglądnęłam chyba wszystkie oferty w Internecie i mam straszny mętlik...Nigdy nie wyjeżdżałam tak daleko i nie wiem kompletnie czego się tam spodziewać, jeśli chodzi o ceny, ogólną organizacje itp...Taki dwutygodniowy wyjazd do Londynu jest póki co spełnieniem moich marzeń, ale coś mi mówi że to nie wyjdzie. Może któraś z Was miałam do czynienia z czymś takim i może się ze mną tym podzielić ?


By the way, niecały tydzień temu ukazał się o mnie artykuł na papilocie.pl :) Dziękuję za wszystkie komentarze:) Tu link











V


body- vintage, 2hand ( 2zł)
spódnica- H&M%
torebka- TOP SECRET%(25zł )
biżuteria- Cubus, H&M

18 komentarzy:

  1. zazdroszczę każdemu, kto ma tą spódniczkę, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, zdradź mi, ile kosztowała to spódnica? Z tego co pamiętam, z tego samego materiału widziałam spodnie ;)
    Ja byłam rok temu w Londynie na tygodniowej wymianie. Było cudownie, ale niestety grafik strasznie napięty, od 8:00 do 21:00 zwiedzanie, w środku dnia ewentualnie pół godziny dla odpoczynku. Ale jeden dzień mieliśmy poświęcony całkowicie zakupom... Chyba wszyscy zostawili większość swoich pieniędzy w Primarku, było tam tak kosmicznie tanio no i ubrania cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. :D Gratuluje odwagi z tym artykułem ;) Ta spódnica jest mistrzem i strasznie Ci jej zazdroszczę, ale zdradź mi w jakim sh dorwałaś body? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierscien cudo :) musze go miec !!!!! a body sliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ajj widać od razu Twoją miłość do motytów kwiatowych ehhe :))

    sama wybrałabym się na taki kurs :) ile mniej więcej to kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz ;D uwielbiam te kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :) Ja się w tym poście dowiedziałam, troche nas łączy, bo też marzę, żeby pojechać na obóz do Anglii, a najlepiej Londynu. Sama szukam od jakiegoś czasu i nic mi nie wpada w oko. Jak coś znajdziesz to daj linka na blogu albo gdziekolwiek (mój mail: fudaleczka7@interia.pl)

    PS. Kocham spódniczkę :***

    OdpowiedzUsuń
  8. no po prostu pięknie a pierścionka to ci zazdroszczę :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję DejBesta na stylio za ten set, należy Ci się ;)

    a do tego sh na pewno się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi się podoba, a zwłaszcza spódnica z nagłówka. przyznam, że nigdy nie byłam w Londynie, ale fakt, że jedziesz tam z koleżanką, a nie sama jest już bardzo uspokajający ;> dasz sobie radę

    OdpowiedzUsuń
  11. uuuu! masz świetny styl :) spódnica prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na tak mlodziutka szafiarke masz swietny styl!! Mysle, ze zawojujesz Londyn Tylko jest jedna bardzo wazna rzecz... musisz gleboko w to wierzyc i nie dopuszczac do siebie mysli ze nie wyjdzie bo jesli bedziesz bardzo tego chciala to pamietaj ze marzenia sie spelniaja :) Nie boj sie przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :)

    Na wątku zasugerowałam kolejne spotkanie szafiarskie :)
    Dnia : 26 marca o godzinie 16:30 pod Plazą .

    Liczę, że będziesz :)

    Pozdrawiam
    Aśka
    bloo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Troche za duzo dodatkow jak dla mnie, ale ogolnie slicznie;) Cudne body<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś mi ostatnio uciekł Twój blog, ale już wrócił do ulubionych.
    Z niecierpliwością czekam na nowy, uroczy post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie chcesz może już sprzedać tej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń