09 marca 2010

Floral legs

W niedzielę stałam się szczęśliwą podsiadaczką kwiecistych rajstop! Wiele razy miałam zamawiać na allegro, jednak wzór mi nie odpowiadał. Wiem, kupienie czegokolwiek w H&Mie to pójście po najniższej linii oporu i niedługo wszyscy będą w nich chodzić, ale nie mogłam się oprzeć, a i tylko ten wzór mi odpowiadał. Czekam jeszcze na drugą parę - najprawdopodobniej zaopatrzę się jeszcze w te z Cubusa, ale póki co nie ma ich. Teraz tylko czekam aż w H&Mie pojawią się kurtki i rurki w kwiaty i jestem gotowa przywitać wiosnę !

On Sunday I bought these lovely floral tights. I know that buying anything in H&M is the easiest thing to do, but I just couldn't resist :D Probably I will also buy the ones from Cubus but I'm waiting until they appear. I also can't waint until floral jackets and skinnies appear in H&M and then I'll be ready for spring to say hello.





spódnica- denim co, 2hand
top- next, 2hand
sweter- 2hand
pasek- vintage, 2hand
tenisówki- atmosphere, 2hand
torba- H&M
rajstopy- H&M

17 komentarzy:

  1. boskie są te rajtki <3 :)) podobają mi się strasznie te białe tenisówki, szukam właśnie takich :P i spódniczka też jest extra ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mnie się Twoje stylizacje.
    Będę odwiedzać :)
    maddinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajty są super! Chociaż ja na swoich nogach kwiatów nie widzę, to u Ciebie bardzo mi się to podoba :) natomiast kwiecistą kurteczkę kupiłabym od razu bez zastanowienia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziewczęco,podoba mi się spódnica,też chcę wiosnę,i kwiaty są cudne i Twoje tenisówki.w ogóle to wszystko masz tu cudne(:

    xxx Lola

    OdpowiedzUsuń
  5. az chce sie zyc przy takich barwach :) mam nadzieje, ze wiosna juz do nas leci :)
    slicznie wygladasz :)

    *super wloski

    xx :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkałam Panią na 'Papilocie':) Zastanawiam się skąd tyle jadu w czytelniczkach tego portalu. Moim zdaniem wyglądasz zjawiskowo !! I jak najbardziej pasują Ci zarowno spódnice jak i kwieciste rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo H&M jest magiczny. Wszystko co jest z H&M - fajne, to samo ale inna firma - niefajne. Często się na tym łapię.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look =) taki wiosenny <3 pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosenną kolekcję H&M, chyba nie mogłaby być bardziej kobieca :) Świetne rajtki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. xd .u nas też dziewczyny z innej klasy dostały własnie takie zwiędłe tulipany... coś się chłopcy nie postarali :D

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się połączenie spódnicy z paskiem, lubię takie zestawienie :)

    w/eliwer

    OdpowiedzUsuń
  12. a widziałam je w sklepie :) są boskie :)) wiosennie wyglądasz, a i spódnica bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rajstopy są boskie. takie wiosennie. chociaż ja pewnie bym wyglądała w nich źle. :) poza tym ja chcę Twoją spódnicę. ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi się nie udało załapać na te rajstopy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz na mniej niż 15
    (odbierz to jako komplement :)

    OdpowiedzUsuń