30 marca 2010

Szkolne zwyklaki

Oj, ile to już czasu minęło odkąd ja tu coś ostatnio napisałam ?
Ale wracam już i nadrabiam zaległości.Dużo się ostatnio dzieje. Po pierwsze, Londyn coraz bliżej i nie mogę się doczekać sierpnia .Mam lekki stres przed egzaminami końcowymi, w końcu to od nich zależy czy dostanę się do wybranej szkoły.Od września nie zrobiłam nic a nic w kierunku powtórek ( a obiecałam sobie...) więc teraz się muszę sprężyć i trochę nad tym posiedzieć .
Jakby nie patrzeć, jest już wiosna. Z tego powodu jestem taka szczęśliwa jak nigdy, mam tylko nadzieję, że śnieg już nie spadnie! Płaszcz i ciepłe buty schowałam już głęboko do szafy, a w ruch poszły baletki, kurtka jeansowa i lekkie chusty. Muszę się również wybrać na jakieś zakupy, bo trzeba uzupełnić szafę na wiosnę, niestety, jestem przymuszona do oszczędzania, żeby mieć więcej kasy na Londyn. Z tego powodu omijam sieciówki, a teraz mam więcej czasu, więc połażę po second handach, mam nadzieję, że znajdę coś ciekawego.

Ostatnio uszyłam dwie spódnice z których jestem dumna, oczywiście pokażę je przy najbliższej okazji. Nie mogę się również doczekać Świąt, głównie z tego powodu, że będę mogła się nacieszyć wypiekami mojej babci, które zdecydowanie należą do najlepszych! Dodam też, że od 26 grudnia nie zjadłam nic a nic słodkiego ! To było nie lada wyzwanie, ale na szczęście udało mi się wytrzymać tyle bez słodkości.
Dobra, nie zanudzam już, ale miałam wenę i musiałam coś napisać :D
Wesołych Świąt!










tunika- evie, 2hand
kamizelka- denim co, 2hand
legginsy- cherokee
balerinki- house
torba- H&M
biżuteria- róże


kurtka- bershka, 2hand
tunika- new look, 2hand
legginsy- cherokee
ballerinki- atmosphere, 2hand
torba- H&M
okulary- siostry
biżuteria- różne

3 komentarze:

  1. No, nareszcie! Choć zestaw mnie nie satysfakcjonuje, nie ma żadnych DIY. Czekam z niecierpliwością, aż pokażesz spodnie :)
    A co do Londynu- udało Ci się to wszystko zaplanować? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://teenclosets.blogspot.com/ zapraszam do wpisania się na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po co te rajstopy?

    OdpowiedzUsuń