14 lutego 2010

My jewellery + Happy Blog

Bardzo mi się zrobiło miło, gdy zostałam zaproszona przez Kandyzowaną do zabawy Happry Blog, która jak wiemy polega na napisaniu 10 rzeczy, które sprawiają że mam uśmiech na twarzy. Nie musiałam długo myśleć, oto one :

1
.Świadomość, że komuś na mnie zależy-nieopisane uczucie, kiedy wiem, że jest ktoś, kto wie, że może zawsze na mnie polegać a ja na nim .

2. Szczera rozmowa w 4 oczy -nie ma nic bardziej lepszego niż powiedzenie prosto w twarz co jest nie tak, co mnie wkurza, co chciałabym zmienić. Nie cierpię owijania w bawełnę albo 'szczerych wyznań' przez gadu gadu czy naszą klasę...

3. Śmiech- śmieję często, bo uwielbiam się śmiać, jeśli oczywiście jest się czego :D Napady śmiechu są u mnie rzadkością, ale jeśli się zdarzają, to trwają dopóki nie stracę tchu .

4.Kawałek parkietu i dobra muzyka-żeby się dobrze bawić,wystarczy mi dosłownie trochę podłogi , szybka muzyka i ktoś , to będzie za mną nadążał :)

5. Udany 'napad' na second hand albo łup na wyprzedaży-jak każda 'baba'. Tego chyba nie trzeba wyjaśniać :D

6. Lato- jest moją ulubioną porą roku, której mi brakuje w czasie zimy. Dla mnie osobiście, mogłoby trwać cały rok, bo uwielbiam ciepłą pogodę i słoneczko, a nie znoszę śniegu i mrozu. Brrr..

7.Angielski uczę się go od 3 klasy podstawówki i jest jedyną rzeczą, w której czuję się bardzo dobrze. Właściwie mogłabym używać go zamiast polskiego. Odniosłam sporo sukcesów w konkursach, które mnie podbudowały i sprawiły ,że z angielskim również wiążę swoją przyszłość. Moim marzeniem jest zamieszkać gdzieś w Wielkiej Brytanii :)

8. Budyń czekoladowy! -pomaga zawsze gdy mam zły humor albo nie mam co robić.

9. Muzyka-
nie mam jakiegoś ulubionego zespołu czy wykonawcy, ale na mp4ce mam wszystkie ulubione piosenki, które zawsze podnoszą mnie na duchu albo motywują do działania.

10. Słowa 'dziękuję' 'przepraszam' 'proszę'
wypowiedziane w odpowiednim momencie przez odpowiednią osobę...

Jak dwie następne osoby typuję
Tyruryru oraz Bloo .

W niedzielę miałam przyjemność poznać dziewczyny- bloggerki- dokładniej Asię czyli Bloo, Ewę czyli Drewniany Wieszak , Gia Illusion , Agnieszkę i Jagodę z córką Julią - z Lublina i okolic. Bardzo miło się nam rozmawiało i mam nadzieję na kolejne spotkanie :D

By the way, końcu doczekałam się ferii , polatam trochę po second handach i mam nadzieję, że znajdę coś wartościowego, bo ostatio nie miałam weny ... Dziś pochwalę się moją skromną kolekcją biżuterii, która stanowi nieodłączny dodatek do niemalaże każego stroju oraz leggisami w kwiaty. Miłego oglądania:-)


I was invited to a blog game named Happy Blog by Kandyzowana. I had to write 10 thing which make me happy. It wasn't difficult :
1. Awarness that somebody takes care about me- it's an indescribable feeling when I know there's someone who can always rely on me and I can rely on him or her.
2. An honest face to face conversation- there's nothing better than saying straight to face what's wrong or what makes me angry . I hate to mince words.
3. Laugh- I love to laugh and do it quite often .
4. A piece of dancefloor and good music are enough for me to have great fun.
5. Succeding in visiting second hads shops or finding treasures during sales.
6. Summer is my favourite time of a year which I really miss in winter. Personally. summer would last all year round, as I like hot and sunny weather and I'm not keen on snow and freezing cold.
7. English. I have learnt English for 7 years now and it's one of few proffesions I'm really good at. I know I still make some mistakes but I'm still developing myself . I've secceded in many competitions and it really made my think about English as my future. My dream is to live somewhere in the United Kingdom.
8. A chocolate pudding- it helps me whenever I'm in a bad mood or have nothing to do :D
9. Music - I don't have my favourite band or singer , but on my MP4 player I have plenty of different songs which I listen depending on the situation.
10. Words 'sorry' 'thank you' 'please' said by right person in the right moment.


Uwielbiam wiszące kolczyki, jednak noszę je zazwyczaj w lecie albo na wiosnę, głównie do strojów w stylu hippie , etno. Więszkosć kolczyków ( o dziwo) pochodzi z H&Mu...


Ulubione wkręty-rożyczki, również z H&Mu



Łańcuchy, łańcuszki . Zazwyczaj noszę je jako bransoletki. Wszystkie są z 2handu.







Dzisiaj stałam się bogatsza o te dwa cudne pierścionki. Kokardkę znalazłam w jakimś sklepie na podłodze, a pierścień kupiłam w H&Mie. Takiego właśnie szukałam!


Bransoletki- najbardziej lubię drewniane albo we wzorki.


Na koniec legginsy, które wygrzebałam już jakiś czas temu w 2handzie za 2złote :)




5 komentarzy:

  1. Co do lata to się zgodzę :D

    I dziękuję ślicznie za 'nominację'(?) ;* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pierścień z HM, legginsy, bransoletka z ćwiekami i kolczyki z łańcuszkami - cudo! cudo! cudoooo!
    i bardzo fajna Happy Lista ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kolekcja łańcuszków i kolczyków.. mrrr :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw! bardzo mi się podobają legginsy. masz też świetną kolekcję biżuterii, na prawdę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aww thanks for your comment! :)

    OdpowiedzUsuń