20 lutego 2010

i keep dreaming

W obawie, że zapomnę jak się używa maszyny do szycia, postanowiłam coś 'wyhandmadować'. Podczas chodzenia szkoły nie miałam ani czasu ani pomysłu, ale gdy robiłam porządki przed feriami znalazłam na dnie szafy długą, niebieską spódnicę z guzikami po środku. Kupiłam ją kiedyś w lumpie za złotówkę i obiecałam sobie, że ją przerobię.Skróciłam ją, zmieniłam guziki na złote i proszę. Leżała dosyć długo, ale się doczekała. Jako inspirację posłużyła mi spódnica April Sky :)

In the event of forgetting how to use a sewing machine I decided to 'handmade' something. During school I didn't have neither time nor ideas. While I was selecting my clothes I found a long blue skirt with buttons. I bought it in a second hand some time ago and I promised myself to reshape it.As you see, I have shortened it and change all the buttons into gold ones. I finally have my dream skirt. I was inspired by April Sky .



spódnica- 2hand+ DIY
bluzka- z szafy mamy
pierścionek- H&M%

11 komentarzy:

  1. super:) a pierscionek sama chcialbym taki miec

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszła :) pierścionek jest świetny :D pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak świetnie, że nie wszystkie młode dziewczyny ubierają się tak jak "wszyscy". Świetne stylizacje. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc mis, nie znalazlam maila na blogu, dlatego w komentarzu... Promujemy wlosnie designerskie zegareczki: ioion.pl

    Oprocz promocji zalezy nam takze na pozyskaniu trendmakerow: osob ktore beda wprowadzac je wsrod swoich znajomych. Nie zanudzam, zajrzyj na ioion.pl/halo

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny zestaw! Uwielbiam takie :)
    Tylko biały stanik byłby lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci ze takie fajne rzeczy wynajdujesz!

    OdpowiedzUsuń