11 lutego 2010

Foral Skirt

Do mojej skromnej ok. 10 sztukowej kolekcji spódniczek w kwiaty dziś dołączyła ta. Wzdychałam do niej już jakiś czas temu w Internecie, jednocześnie godząc się z faktem, że w lubelskim H&Mie takiej nie znajdę. A tu proszę.Na dodatek, kupiłam ją za 63zł, bo był 20% rabat. Wymyśliłam jak dotąd dwa zestawy z nią. Jak się Wam podobają ?

My collection of floral skirts became bigger today as I have bought this one. I fell in love in it quite a long time ago when I saw it in the Net but I realised I would never get it in Lublin . However, I was really lucky. Additionally, there was a 20% discount, so I got it a bit cheaper. I've created two sets with this skirt. How do you like them ?


spódnica-H&M%
bluzki- H&M%, i cherokee-2hand

naszyjniki- 2hand
buty- george, 2hand

Oraz moje drobne kosmetykowe zakupy. W sobotę mam bal. Nie zamierzam się stroić, ale jakoś trzeba wyglądać :)

19 komentarzy:

  1. dwa zestawy ze spodniczką są swietne :)
    drugi szczegolnie mi sie podoba chyba ze wzgledu na biale rajstopy i buty;p

    OdpowiedzUsuń
  2. drugi zestaw bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna spódniczka! Pierwszy zestaw bardziej mi odpowiada, bluzka jest taka delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza ta spódniczka!
    A co do tuszu to dla mnie tragiczny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam lakier ;) a spódnica zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spódniczka, a naszyjnik z serduszkiem jest prześliczny!
    przy okazji, zapraszam Cię do zabawy "Happy Blog". ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedostatni zestaw bomba ;p
    Zapraszam do mnie www.sugareq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna spódniczka. dużo lepiej wygląda z czerwoną bluzką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódniczka i świetne wiosenne zestawy :) bardziej podoba mi się z koralową bluzeczką i myślę, że to kwestia lepszych proporcji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O! też mam taką!Od razu wpadła mi w oko w H&M!
    Właściwie to od stycznia czeka w mojej szafie na jakiekolwiek ocieplenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednym słowem trzeba wybrać się do H&M. To był jakiś specjalny rabat?

    OdpowiedzUsuń
  12. I love that floral skirt so much! That first outfit is so cute :)

    satinsugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. :o kurcze zakochałam się w niej.. piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za miłe spotkanie! Do następnego! I życze powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest ta spódniczka, uwielbiam kwiatowe motywy;))

    OdpowiedzUsuń