01 lutego 2010

Floral Vintage

Ostatnio nie mam na nic czasu, ciągle jakieś kartkówki czy sprawdziany, a ferie dopiero za dwa tygodnie... Pocieszam się jedynie faktem, że spędzę je leniuchując i będę miała więcej czasu na łażenie po różnych second handach. Ostatnio nawet dopisało mi szczęście i wygrzebałam par cudeniek, które pokażę wkrótce oczywiście. W tym poście jedno z nich- upragniona dżinsowa spódnica do talii z guzikami na środku.

I haven't had any time recently because of many exams. I must wait two long weeks until my winter holidays begin! I can't wait until I spent all these days lazing around . I will also have more time for visiting more seconad hand shops. Latley, I have found some really nice stuff there , which I will soon show to you. Now, you can see one of my treasures- a high-waisted denim skirt with buttons.




spódnica- Denim Co, 2hand
pasek, 2hand
bolerko w kwiaty- vintage, 2hand
top- next, 2hand

7 komentarzy:

  1. What a great look - I love the floral shirt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love you outfit!
    I love the skirt and the floral shirt!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa, podoba mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś podobną i wywaliłam, nie wiedząc jak nosić ; D
    na Tobie wygląda super ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się Twój styl - to jak wykorzystujesz kwiatowe motywy i ciuchy vintage..

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw ;) lubię takie

    OdpowiedzUsuń