05 lutego 2010

Cream Legs

Kupiłam te rajstopy jakiś rok temu i z nie wiadomo jakich przyczyn wylądowały na dnie szafy. Wykopałam je parę dni temu , robiąc małe porządki. Uważam, że końcowy efekt wyszedł świetnie. Kremowy kolor idealnie współgra z kwiecista sukienką oraz marynarką nadając całemu strojowi lekkości i wiosennego klimatu.
Wiem, ze powinnam założyć obcasy do zdjęcia, ale robiłam je szybko po szkole. Mój kolega gdy mnie w tym zobaczył , powiedział ze wyglądam tak 'jak się kiedyś ubierały kobiety w Anglii'. :D Dla mnie to był komplement.:)


I bought these tights last year and I don't know why I competely forgot about them. I came across them a few days ago while I was cleaning my room. I think that that a cream colour perfectly matches this floral dress and the blazer making this outfit gently and spring. I know I should have worn heels to look better in the picture but I took these photos quickly after achool. When one of my classmates saw me dressed like that he said that I looked similar to English woman . I took it as a compliment :D






sukienka- vintage , 2hand
marynarka- new look, 2hand
torba- F&F%
rajstopy- la vantil

7 komentarzy:

  1. Lovely outfit!
    The dress and the jacket are amazing!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. aah, świetne rajstopy ; )
    ja dzisiaj przekopałam jakieś setki kolorowych, ale nic w moim rozmiarze nie było ; x

    OdpowiedzUsuń
  3. i LOOOOOVE that dress!!! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. AAA... Kocham tą sukienkę! www.teensdressed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchaj .. organizujemy Spotkanie Lubelskich Szafiarek ;)

    Jeżeli masz czas to przyjdź :)
    14 luty, godzina - 15:00 pod H&M na dole.

    odp czy będziesz :))
    Pozdrawiam
    bloo.

    OdpowiedzUsuń