23 lutego 2010

Can't nothing hold me down, I'm going to touch the sky!

Czyżby wreszcie wiosna zawitała do Polski ? Nie robię sobie złudnych nadziei, ale ogarnęła mnie euforia gdy już trzeci dzień z rzędu utrzymuje się tak słoneczna pogoda ! Śnieg powoli topnieje i wszystko budzi się do życia! Aż się nie chce siedzieć w domu. Spędziłam dziś ponad 4.5 h na dworze z spacerując po mieście z moją przyjaciółką (która jest również autorką dzisiejszych zdjęć:*) i w ogóle nie czułam zmęczenia! Tak się zmotywowałam, że w końcu zapisałam się na siłownię i założyłam kartę w bibliotece brytyjskiej :D Cieszę się, że akurat na ferie jest taka ładna pogoda, ale jeszcze parę dni i koniec wolności :(

Is spring finally in Poland? I guess so. It's the third day since there has been such sunny and warm weather! I know that one swallow doesn't make a summer, though,but let's hope in this case it does :D All the snow is slowly melting and everything around me seems to awake. I'm unwilling to stay at home. Today I spent over 4,5 hours walking around the city with my friend( who also took photos below) and felt no weaknesses! I was so motivated that I enrolled in the gym and joined the British Library . I'm so happy because I'm having winter holidays now and such weather can really make these days brighter and more colourful, however there are only few days left until I come back to the school :(




płaszczyk- Cubus%
chusta- H&M
torebka- vintage, 2hand
buty- vintage, 2hand
pierścionki- H&M

18 komentarzy:

  1. buty, torba, pierścień i szal przecudowne!!!
    mamy podobny gust;)
    będę do Cibie zaglądać;]

    OdpowiedzUsuń
  2. mhm. było dzisiaj mega piękne słońce : ) biblioteka brytyjska? że co? yaay, genialnie. co do ciuchów, tak mi się podoba torebka, buty i pierścionek, żee... no po prostu brak mi słów, aż! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba, torba. świetna. :D
    i jeszcze płaszcz - szukam takiego i nie mogę znaleźć.

    btw. ja przypadkiem.:)
    ale wrócę :P podoba mi się twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. cala do schrupania jestes!

    buty poprostu mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta gobelinowa torebka jest śliczna, bardzo fajnie ożywia zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wauw, that bag is amazing!
    You have a great style.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych butach, torbie - dlaczego ja nie znajduję takich cudeniek?! - i dużym pierścieniu.
    Bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. That bag is soo perfect,I´m jealous.Pretty outfit.I adore the shoes!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna torebka, rzeczy ktore maj po 20,30 lat i wiecej maja wspanial cechy - jakość, my pewnie naszym wnuka nie przekażemy zbyt wiele, bo rzeczy dobrej jakosci sa drogie, jakos obecnie to luksus, kiedys standard.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna torebka i fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna torebka i pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. you are adorable and beautiful <3

    happyonstage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka i pierścionki przepiękne.
    ostatnio zakochuję się we wszytskim, co w kwiatach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a witam witaam Karoline :D
    piekna torba :)

    OdpowiedzUsuń