02 stycznia 2010

Powder pink& retro flowers

Pochwalę się dziś moją nową sukienką, którą już zdążyłam pokochać. Wzdychałam do niej jakieś 2-3 miesiące temu, ale wtedy kosztowała chyba 130zł i szkoda mi było tyle na nią wydać. Ostatnimi czasy, z racji wyprzedaży odwiedziłam H&M i ku mojej uciesze i zdziwieniu wisiała ostatnia sztuka i to mój rozmiar(!) za 60zł. Nawet się nie zastanawiałam nad jej kupnem. Nadaje się zarówno na jakieś wyjście- do kopertówki i obcasów, jak i do szkoły w połączeniu z legginsami, baletkami i dużą torbą.







sukienka- H&M%
kopertówka- 2hand

4 komentarze:

  1. The dress is adorable. I love the flower print.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this outfit + clutch and you have a amazing style!
    I'm going to follow you!

    OdpowiedzUsuń
  3. Yes, the collection is from H&M!
    It is lovely

    OdpowiedzUsuń
  4. I can't understand your blog but I just wanted to say thank you for your lovely comment (:

    OdpowiedzUsuń