18 stycznia 2010

Perfect dress ?

W sobotę pojechałam do Warszawy żeby znaleźć sukienkę na bal gimnazjalny. Niestety, zawiodłam się i to bardzo... W Topshopie nie ma zupełnie nic co mogłoby przykuć moją uwagę, nie mówiąc już o Zarze czy River Island. Moją wymarzoną sukienką jest póki co TA , licytacja kończy się dziś wieczorem, miejmy nadzieję , że się uda.
Jeśli nie znajdę nic odpowiedniego, pójdę chyba w sukience, którą moja siostra miała na balu rok temu. Nie widzę żadnych przeciwwskazań. A Wam jak się podoba ?


On Saturday, I went to Warsaw to buy a dress for ball. Unfortunately, I was very disappointed. There wasn't anything in Topshop what would interest me, not to mention , Zara or River Island.At the moment, my dream dress is THIS ONE. The auction is ending up tonight, so let's hope I will win it .
If I don't find any suitable dress, I will probably wear a dress, which my sister did on her prom last year. I don't see any reasons no to do that. And you, how you like this dress ?












sukienka- Tammy
kopertówka- 2hand
buty- Carry%
bransoletki- vintage

dress- Tammy
clutch bag- 2hand
shoes- Carry%
brancelets- vintage

6 komentarzy:

  1. W sumie to ta sukienka nie jest najgorsza, ja nałożyłabym do niej inną torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. haa, też obserwuję tę sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna sukienka, tylko torebka nie pasuje, przynajmniej ja tak myślę ; )
    poobserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie - inna torebka do tego .
    Ale sukienka urocza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo romantyczna. podoba mi się. jednak zmieniłabym kopertówke na czarną. Ale całość jest baprawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczna sukienka!

    P.S. cudny zestaw w poprzednim poscie <3 :)

    OdpowiedzUsuń