09 stycznia 2010

My must haves

Poszperałam dziś trochę w internecie i znalazłam takie oto cudeńka. Pochodzą z TopShopa, New Looka albo Dorothy Perkins. Na dzień dzisiejszy, są to moje must have, ale gdzie ja to znajdę w Polsce ?:( Mam nadzieję, że prędzej czy później wpadną mi w ręce podobne rzeczy w 2handzie.
Co z tych rzeczy jest Waszym numerem 1?(: Mi osobiście się strasznie podobają karmelowe botki i kwiecista sukienka.
By the way, szukam sukienki na bal i planuję tym celu pojechać do Warszawy, tylko nie wiem czy jest sens ? I trwają jeszcze wyprzedaże ? :D Liczę na odpowiedź ze strony Warszawianek :)

I looked through the Web today and found these cute things. They are from TopShop, New Look or Dorothy Perkins. They are my 'must haves' at the moment, but I don't think I will buy them in Poland ?:( I hope, that sooner or later I will find similar ones in 2hand :) Which of these do you like the most ? My favourites are the carmel boots and the floral dress .

























13 komentarzy:

  1. mi się podobają te karmelowe botki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorset kwiatowy, spódniczka z kieszeniami-serduszkami i karmelowe botki są prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurde, wiele: pierwsze buty, gorset, spódnica z serduszkami, kamee i wszystkie kwiatowe sukienki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko świetne ale najbardziej podobają mi się pierwsze buty chociaz te karmelowe rowniez. świetny jest tez gorset w kawiaty. a czy w warszawie jeszcze są przeceny to trudno mi powiedziec, byłam tydzien temu i jeszcze byly ale teraz nie mam pojecia pewnie nic nie pozostalo az tak fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. kwiatowy gorset i pierwsze buty;)
    Torebkę mam identyczną z Primarka - faktycznie na żywo jest świetna;)
    Życzę powodzenia w poszukiwaniach;]

    OdpowiedzUsuń
  6. gorset chyba naj <3 ale buty torebka i ost kwiatowa sukienka tez chetnie bym zlowila.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, what a coincidence! I'm really happy that I ordered that floral dress and the boots. I was staring at it for a little while.

    And in the post below you look so cute!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. pudrowa torebka, koturny i kwiecisty bustier - moje typy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorset, obie kwieciste sukienki, spódnica na guziki z serduchowymi kieszonkami i spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zdecydowanie najbardziej do gustu przypadła kwiecista sukienka i gorset.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorset i buty są boskie. Te na płaskiej podeszwie brązowe beznamysłu skradłabym do domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Identyczne torby, jak ta czarna pikowana widziałam w Jeans Club. Mi się z tego wszystkiego najbardziej podobają karmelowe, sznurowane buty i ten długi, kremowy sweter. O, i trzewiczki na koturnie.

    OdpowiedzUsuń