07 stycznia 2010

Flowers and stripes

Dzisiejszy zestaw typowo szkolny, a szkolny znaczy wygodny i luźny. Uwielbiam połączenie pasków i kwiatów. Jak mówiłam, mam obsesję na punkcie kwiecistych ubrań, więc staram się, aby występowały w każdym stroju, nawet w połączeniu z innym wzorem. Oczywiście wszystko z umiarem, żeby nie dopuścić do wyglądania jak przekwitnięta łąka.
Odwiedziłam dziś mój ulubiony 2hand, i muszę powiedzieć, że tak naprawdę kupiłam rzeczy, które od dawna były celem moich poszukiwań. Byłam skłonna zapłacić za nie sporo, a tu proszę, za niewielkie pieniądze udało mi się je kupić. Oczywiście pokaże je, jak tylko upiorę i skomponuję jakieś ciekawe sety.

Today outfit is perfect to school, beacuse it's comfortable and loose. I love flowers and stripes mixed together. As I said, I'm obssesed with floral clothes and I want them to appear in each set, even combined with different print. Obviously, I have to be careful not to look like a 'climactered' meadow.
Today, I visited my favourite 2hand and I have to say, that actually I have bought things which I have been looking for for a long time and couldn't find anywhere. I will show them soon , but as first I have to think of some interesting sets and of course, wash them :D




tunika, chusta, torba, opaska- H&M
baletki- House% ( 15zł ; D)
długi sweter- Next

Zdecydowanie za dużo H&Mu ;x


tunic, scarf, bag, headbag- H&M
ballerinas- House (3,5 Euro)
long cardigan- Next

Definitely, too much of H&M ;x

4 komentarze:

  1. fajny zestaw i urocze baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasiak, torba i butki najbardziej przypadły mi do gustu, ale całość tworzy ciekawy zestaw ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. poluję na tą tunikę w h&m-ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute dress and shoes !! Thanks for your comment ! And I like your blog !
    x

    OdpowiedzUsuń