13 stycznia 2010

Cobalt skirt

Plany niedzielnego shoppingu w Warszawie popsuła mi pogoda, przez co byłam zawiedziona, bo w Lublinie nie ma żadnych sensownych sklepów ( oprócz 2handów ;D) a co dopiero mówić o wyprzedażach! Uwielbiam jednak dział ubrań w Tesco F&F. Ich zaletą jest to, że można znaleźć naprawdę świetne rzeczy, a kiedy jest wyprzedaż, kosztują dosłownie grosze. Spódnica wpadła w mi w ręce zupełnie przypadkiem, widziałam ją wcześniej, ale nie było mojego rozmiaru, no i kosztowała prawie 100zł. Udało mi się ją kupić za 26zł . W tym samym dniu kupiłam jeszcze długi turkusowy kardigan też z F&F za 18zł :)


My plans of the Sunday shopping in Warsaw have been spoiled by weather. I was disapointed, because apart from 2hands, there aren't any decent shops in Lublin , well, let alone sales! I quite like F&F section in Tescco. It really easy to find some fashionable stuff , and during sales you can get clothes and accesories for a song. I stambuled on that skirt really accidentally. I saw it earlier, but there wasn't my size and it cost quite a lot. I paid for it about three times cheaper. I also bought long turqouise cardigan for 4,5 E :)






spódnica- F&F%
top- next, 2hand
torebka- 2hand
bransoletka- Ko-ara
łańcuszek- 2hand
buty- george, 2hand

skirt- F&F%
top- next, 2hand
bag- 2hand
brancelet- ko-ara
chain- 2hand
shoes- george, 2hand

8 komentarzy:

  1. Ładna! Też niedawno nabyłam kobaltową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię F&F :) Ostatnio kupiłam w Tesco urocze czerwone czółenka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest naprawdę ładna. Ogólnie, całośc mi się podoba. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. the skirt is super awesome!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice outfit!
    I love your bag and skirt!

    OdpowiedzUsuń