20 października 2009

Zima chyba jak na razie nas opuściła, i ustąpiła miejsce jesieni.W Lublinie ciągle pada, nie mam ochoty na zdjęcia w plenerze. W takie dni jak te przypomina mi się lato, które jeszcze przecież było tak nie dawno...Ale cóż, do następnego trzeba czekać aż 8 miesięcy, o ile dobrze obliczyłam.

25 października jest pierwsze w Lublinie SWAP Party, ale oczywiście, nie obejdzie się bez komplikacji , bo akurat w ten dzień moi rodzice zaplanowali, że pojedziemy na shopping do Warszawy... Nie mam pojęcia co wybrać. Bardzo chciałabym pójść na SWAPa, bo oglądając fotorelacje ze SWAPów w innych miastach, aż chce się zgarnąć ciuchy ze zdjęcia przez ekran :D A poza tym to jest nowe doświadczenie, świetna zabawa no i jakieś nowe łupy.
Z drugiej strony Arkadia czy Złote Tarasy stojące otworem z masą sklepów, których nie ma w Lublinie, to też niezła pokusa. Zara, New Yorker, TOPSHOP, Terranova, C&A...
Jestem w kompletnej kropce, a niedziela nieuchronnie się zbliża.
I co ja mam zrobić ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dodaje kilka zestawów z lata, bo jak pisałam wcześniej pogoda za oknem nie zachęca do robienia zdjęć;)




tunika- TOP SECRET (wyprzedażowa 20zł)
szorty-George, sh
buty z frędzlami- Deichmann
torba- H&M
biżuteria- różne


wszystko- sh



baleriny- TOP SECRET (wyprzedażowe 40zł)
reszta- sh
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tak mi się letnio zrobiło, że dodam również parę zdjęć z tegorocznego pobytu w Chorwacji

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 komentarz:

  1. no tak ciekawe letnie połączenia:) i mam podobną albo taką samą torebkę pikowaną ;p
    a poropos chorwacji to byłam i jest ślicznie szczegolnie w dubrovniku :)

    OdpowiedzUsuń